لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تعبیه لنز سوم در آیفون‌ها یک سو تفاهم بزرگ است

تعبیه لنز سوم در آیفون‌ها یک سو تفاهم بزرگ است

اخیراً شایعات زیادی در مورد تلاش اپل برای تعبیه لنز سوم در آیفون‌ها منتشر شده است. برخی از تحلیلگران ادعا کرده‌اند که اپل تا سال 2019 این قابلیت را به آیفون‌های پرچم‌دار میاورد.

اما در حالا، Gordon Kelly نویسنده مجله Forbes با استناد به ادعای برخی از منابع آگاه اعلام کرده که این شایعات، سو تفاهمی بیش نیستند. شایعات منتشر شده بر این ادعا هستند که اپل تصمیم دارد تا دوربین پشتی آنچه امروزه با عنوان آیفون ایکس پلاس شناخته می‌شود را به همراه سه لنز مجزا تولید کند. این مسئله در نهایت باعث شده تا بسیاری از طراحان، تصاویری مفهومی از یک آیفون جدید را با شکل شمایل هواوی P20 پرده برداشته بودند.

Gordon Kelly ادعا می‌کند که اپل هرگز در تولید آیفون‌های خود از شرکت‌های دیگر تقلید نمی‌کند و به همین دلیل این کمپانی از نوع چینش لنزهای P20 که توسط هواوی به کار رفته است، برای تولید آیفون‌ها استفاده نخواهد کرد. بلکه اپل احتمالاً از یک طراحی و چنینش دیگر برای لنز سوم در آیفون‌ها بهره خواهد برد.

وی همچنین پیش بینی‌هایی را در زمینه تعبیه لنز سوم به صورت داخلی در لنز اصلی را نیز مطرح کرده است که در صورت استفاده از چینش، ظاهر بدنه پشتی آیفون‌های آینده همانند آیفون ایکس باقی می‌ماند و تنها تغییر ارائه شده در این تلفن‌های هوشمند شامل بهبود کیفیت دوربین برای عکس برداری و تشخیص عمق برای پردازش‌های مبتنی بر واقعیت افزوده خواهد بود.

نویسنده مجله Forbes در انتها اعلام کرده که این اطلاعات را از طریق یکی از تولید کنندگان محصولات جانبی آیفون‌ها در چین به دست آورده است و طی آن ادعا کرده است که اپل تصمیمی به تغییر طراحی صنعتی آیفون‌ها تا پایان سال 2019 ندارد و آیفون‌های پرچم‌دار امسال و سال آینده با همان ظاهر آیفون ایکس تولید می‌شود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420