لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

دومین بتای آی او اس 11.4.1 برای توسعه دهندگان منتشر شد

دومین بتای آی او اس 11.4.1 برای توسعه دهندگان منتشر شد

 شرکت اپل از چند ساعت پیش دومین نسخه بتای آی او اس 11.4.1 را در اختیار توسعه دهندگان قرار داده است.

توسعه دهندگانی که حساب کاربری 99 دلاری اپل را خریداری کرده‌اند، از همین حالا می‌توانند با مراجعه به بخش Software update در آیفون یا آیپد خود، اقدام به نصب و تست قابلیت‌های ارائه شده در آن کنند.

در این آپدیت فعلاً هیچ تغییرات خاص و قابلیت‌های جدیدی ارائه نشده است و اپل در توسعه آن تنها به رفع مشکلات و باگ‌های جزئی نرم افزاری موجود در آی او اس 11.4 بسنده کرده است. همان‌طور که گفته شد، این نسخه فعلاً تنها برای تست در اختیار کاربران قرار گرفته است و به همین دلیل ممکن است به خودی خود، دارای مشکلات شناخته شده‌ای باشد.

توسعه دهندگان برای دریافت این قابلیت، نیاز به ‌حساب کاربری 99 دلاری دارند که باید حتماً از طریق کارت‌های اعتباری تائید شده توسط شرکت اپل آن را خریداری کنند. گفتنی است که توسعه دهندگان پس از نصب این نسخه، می‌توانند به کیت مخصوص این سیستم عامل برای توسعه و تست اپلیکیشن‌های گوناگون در آن نیز دسترسی داشته باشند.

از آنجایی که فعلاً دومین نسخه از آی او اس 11.4.1 منتشر شده است؛ می‌توان پیش بینی کرد که اپل نهایتاً آن را تا دو ماه آینده برای دریافت و نصب کاربران عادی نیز آماده کند. از طرف دیگر، اپل به تازگی آی او اس 12 را معرفی کرده است و قرار است این نسخه را تا پاییز آماده عرضه کند. به همین دلیل می‌توان پیش بینی کرد که آی او اس 11.4.1 آخرین نسخه از زیر شاخه‌های آی او اس 11 باشد که برای توسعه دهندگان و کاربران ارائه می‌شود و پس از آن، با شروع فصل پاییز در ماه سپتامبر، اپل کاربران را متقاعد به دانلود و نصب آی او اس 12 روی آیفون‌ها و آیپدها خواهد کرد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420