لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل مپس به وب سایت‌ها و مرورگرها میاید

اپل مپس به وب سایت‌ها و مرورگرها میاید

اپل تصمیم دارد تا با گسترش و توسعه هر چه بیشتر اپل مپس، امکان قرار دادن نقشه‌ها را در وب سایت‌های مختلف محیا کند.

اپل در جریان WWDC 2018 از یک API جدید برای توسعه دهندگان و طراحان وب رونمایی کرد که از طریق آن می‌توان نقشه مکان‌های مختلف را از طریق اپل مپس در وب سایت‌های گوناگون ارائه داد. این قابلیت باعث می‌شود تا استفاده از اپل مپس در برابر سرویس‌های رقیب نظیر گوگل مپس و نقشه مایکروسافت بینگ افزایش پیدا کند.

تا پیش از این، اپل نقشه اختصاصی خود را در وب سایت‌ها و سرویس‌های رسمی خود نظیر iCloud.com ارائه داده بود. اما حالا توسعه دهندگان متفرقه که روی طراحی دیگر وب سایت‌ها کار می‌کنند نیز خواهند توانست از اپل مپس برای نشان دادن مکانی خاص استفاده کنند.

اپل اعلام کرده که اپل مپس تعبیه شده در وب سایت‌های مختلف، امکان پشتیبانی از تمامی پلتفرم‌ها را دارد و از طریق آن کاربران دستگاه‌های دسکتاپ و همراه می‌توانند با رابط‌های کاربری مختلف از آن استفاده کنند. اپل مپس در وب سایت‌ها، امکان زوم کردن با انگشت روی نمایشگر لمسی و یا اسکرول کردن با ماوس را خواهد داشت و به طور کامل با تمامی دستگاه‌های تولید شده توسط این کمپانی سازگار خواهد بود. در کنار قابلیت‌های یاد شده، اپل تصمیم دارد تا قابلیت Street View را نیز در این گسترش دهد تا صاحبان وب سایت‌ها و کسب و کارها بتوانند اطلاعات بهتری از محل کار خود را از طریق آن به کاربران نشان دهند.

گفتنی است، اپل تصمیم دارد تا با ارائه این قابلیت، رقابت جدیدی را با سرویس نقشه و مسیریابی گوگل و مایکروسافت شروع کند. تا به امروز بسیاری از وب سایت‌ها از سرویس نقشه گوگل برای نشان دادن مکان‌های خاص استفاده می‌کنند. این در حالی است که اپل با ارائه این قابلیت تصمیم دارد تا حداقل وب سایت‌هایی که اکثر جمعیت کاربران آن از دستگاه‌های شرکت اپل استفاده می‌کنند را مجهز به سرویس نقشه و مسیریابی خود مجهز کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373