لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تماس از طریق اپل واچ با قابلیت Walkie-Talkie

تماس از طریق اپل واچ با قابلیت Walkie-Talkie

 یکی از قابلیت‌های جالبی که اپل در زمان معرفی سیستم عامل واچ او اس 5 در جریان کنفرانس جهانی توسعه دهندگان (WWDC 2018) به آن اشاره کرد، قابلیت برقراری مکالمه بین کاربران اپل واچ از طریق Walkie-Talkie بود.

کاربران با استفاده از این قابلیت در واچ او اس 5 می‌توانند از پیام‌های صوتی خود را به کاربران دیگر اپل واچ ارسال کنند و برای استفاده از آن، لزوماً نیازی به همراه داشتن آیفون ندارند. Walkie-Talkie قابلیت پشتیبانی از اتصال وای فای و LTE را دارد. بر همین اساس، کاربران اپل واچ‌های غیر سلولار نیز می‌توانند از آن برای برقراری تماس‌های صوتی استفاده کنند.

فرایند استفاده از Walkie-Talkie به این صورت است که کاربران می‌توانند پیام صوتی خود را در اپل واچ ضبط کنند و آن را به یکی از افراد موجود در لیست مخاطبین خود ارسال کنند. علاوه بر این، کاربران می‌توانند از طریق تماس صوتی فیس تایم نیز با یک دیگر ارتباط برقرار کنند.

در این میان، کاربران نسخه سلولار اپل واچ‌ها می‌توانند از طریق اتصال مستقیم LTE پیام‌های صوتی را ارسال و پاسخ آن‌ها را از دوستانشان دریافت کنند. از طرفی کاربران دیگر اپل واچ‌ها نیز می‌توانند از طریق دسترسی به شبکه وای فای و یا اتصال به آیفون از قابلیت Walkie-Talkie استفاده کنند.

اپل با معرفی Walkie-Talkie در حقیقت تلاش مهمی در زمینه ارائه امکان برقراری تماس بدون نیاز به آیفون برداشته است. این قابلیت به کاربران امکاناستفاده هرچه سریع‌تر از اپل واچ را بدون نیاز به همراه داشتن آیفون می‌دهد؛ چرا که این قابلیت به طور کامل اپل واچ را از آیفون‌ها مستقل می‌سازد. این مسئله در کنار اینکه Walkie-Talkie برای تمامی اپل واچ‌ها ارائه شده است، باعث می‌شود تا تمامی مدل‌های این ساعت هوشمند نسبت به محصولات مشابه در بازار، استقلال بیشتری در عملکرد خود داشته باشند.

گفتنی است که واچ او اس 5 قرار است پس از انجام تست‌های مختلف توسط توسعه دهندگان، نهایتاً تا پاییز امسال آماده عرضه به کاربران عمومی شود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420