لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مایکروسافت از سری جدید بازی‌های Gears of War با تغییراتی اساسی رونمایی کرد

مایکروسافت از سری جدید بازی‌های Gears of War با تغییراتی اساسی رونمایی کرد

 مایکروسافت روز گذشته در جریان E3 2018 علاوه بر معرفی Gears 5 از دو عنوان فرعی این بازی، با نام‌های Gears Tactics و Gears Pop برای کامپیوترهای ویندوزی و دستگاه‌های همراه نیز رونمایی کرد.

بر اساس ادعای Rod Fergusson یکی از گردانندگان پروژه توسعه سری بازی‌های Gears of War مایکروسافت تصمیم دارد تا نسخه‌های آینده این بازی را با شباهت هر چه بیشتر به سری Halo توسعه دهد.

مایکروسافت روز گذشته، در جریان کنفرانس E3 2018 رویداد جدید خود در زمینه بازی‌ها و کنسول ایکس باکس را برگزار کرد. در این رویداد، مهم‌ترین مسئله‌ای که باعث شگفتی بسیاری از گیمرها شد، رونمایی از نسخه جدید سری بازی‌های Gears of War با عنوان Gears 5 در کنار یک بازی استراتژی دیگر به نام Gears Tactics برای پی سی و یک عنوان بازی دیگر برای دستگاه‌های همراه بود.

بدون شک Gears 5 قدم مهمی برای ایجاد تحول در بازی‌های اختصاصی ایکس باکس به حساب میاید؛ اما مهم‌ترین سؤال این است که مایکروسافت چرا از عناوین فرعی مربوط به این بازی در دستگاه‌های دیگر رونمایی کرده است. Rod Fergusson در حاشیه رویداد دیروز مایکروسافت در مورد این زمینه توضیح داده است. وی اعلام کرده که مایکروسافت تصمیم دارد تا با ارائه تجربه متفاوت از بازی‌های اختصاصی خود در دستگاه‌های دیگر، تمایل کاربران برای خرید عناوین اختصاصی و کنسول ایکس باکس را افزایش دهد.

بدون شک، مهم‌ترین ضعف مایکروسافت و کنسول بازی اختصاصی این کمپانی در زمینه توسعه بازی‌های اختصاصی خلاصه می‌شود. شرکت‌های رقیب نظیر سونی و نینتندو با توسعه عناوینی اختصاصی و قدرتمند، همچون Uncharted، Last of us و Legend of Zelda از همین حالا توجه بسیاری از گیمرها را به خود جلب کرده‌اند. این در حالی است که مایکروسافت با توسعه عناوین بازی اختصاصی خود شامل Minecraft، Halo، Forza و Gears تا به امروز نتوانسته موفقیتی مشابه با رقبای خود را کسب کند.

در این میان، برخی از تحلیل گران ادعا کرده‌اند که ارائه تجربه Gears 5 در پلتفرم‌های دیگر باعث می‌شود تا این سری بازی‌ها سرنوشتی مشابه با سری عناوین Halo پیدا کنند و میزان فروش بازیهای اختصاصی ایکس باکس را افزایش دهد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373