لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تنها محصولات سخت افزاری معرفی شده در WWDC 2018 چه بودند؟

تنها محصولات سخت افزاری معرفی شده در WWDC 2018 چه بودند؟

 رویداد روز اول کنفرانس جهانی توسعه دهندگان امسال (WWDC 2018) نزدیک به یک هفته پیش برگزار شد که در جریان آن تمامی سیستم عامل‌های اختصاصی شرکت اپل به روز شدند.

در این میان بسیاری از شایعاتی که تا پیش از برگزاری این رویداد منتشر شده بود، اعلام کرده بودند که اپل در جریان کنفرانس جهانی توسعه دهندگان از محصولات سخت افزاری حدید خود نظیر آیفون اس ای 2018 به همراه برخی از مدل‌های مک بوک 2018 رونمایی می‌کند.

اما در جریان این رویداد اپل هیچ اشاره‌ای به محصولات سخت افزاری خاصی نکرد و تنها به معرفی محصولات نرم افزاری و سیستم عامل‌های جدید خود بسنده کرد. البته جالب است بدانید که کوپرتینویی‌ها در جریان رویداد هفته گذشته که در سن خوزه برگزار شد، چند محصول سخت افزاری نیز رونمایی کردند.

این محصولات سخت افزاری، تنها شامل قاب‌های اختصاصی آیفون و بندهای اپل واچ می‌شود. اپل پس از پایان یافتن رویداد روز اول کنفرانس جهانی توسعه دهندگان، از کلکسیون تابستانی اپل واچ و قاب‌های سیلیکونی آیفون‌ها رونمایی کرده است.

قاب‌های سیلیکونی جدید با رنگ‌های گرم نظیر گلبهی (Peach)، سبز کم رنگ (marine green) و آبی آسمانی (sky blue) برای آیفون‌های جدید آماده عرضه شده‌اند. کاربران آیفون ایکس، آیفون 8 و 7 و نسخه‌های پلاس آن‌ها می‌توانند این محصولات را برای تلفن هوشمند خود خریداری کنند. قیمت این قاب‌ها برای آیفون ایکس و نسخه‌های پلاس آیفون 7 و 8 برابر با 39 دلار خواهد بود و در عین حال قیمت قاب‌ها برای آیفون‌های 7 و 8 برابر 35 دلار است.

اپل همچنین از برخی از محصولات کلکسیون تابستانی بندهای اپل واچ نیز رونمایی کرده است. این بندها از جنس سیلیکون ساخته شده‌اند که قرار است با برچسب قیمت 49 دلار برای کاربران اپل واچ‌های 38 و 42 میلی متری آماده عرضه شود.

در این میان، هنوز خبری از عرضه محصولاتی نظیر آیفون اس ای 2018، پد شارژ بی‌سیم ایرپاور و مک بوک‌های 2018 در دست نیست.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420