لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نسل جدید کنسول ایکس باکس با هوش مصنوعی قدرتمندتر در راه است

نسل جدید کنسول ایکس باکس با هوش مصنوعی قدرتمندتر در راه است

 شرکت مایکروسافت دیروز در جریان کنفرانس خود در نمایشگاه E3 2018 به طور رسمی از پروژه تولید و ساخت نسل جدید کنسول ایکس باکس پرده برداشت.

فیل اسپنسر مدیر بخش بازی و کنسول شرکت مایکروسافت در جریان رویداد روز گذشته اعلام کرد که ردموندی‌ها به دنبال توسعه یک سرویس جدید برای استریم بازی به همراه یک کنسول جدید هستند. بر اساس ادعای اسپنسر، مایکروسافت در حال ساخت و تولید نسل جدید کنسول بازی ایکس باکس با طراحی و معماری جدید است.

وی در توضیح بیشتر در مورد کنسول بازی آینده ردموندی‌ها، اعلام کرد که تیم تحقیق و توسعه مایکروسافت در حال بررسی‌های لازم به منظور توسعه بسترهای لازم برای ارائه هوش مصنوعی در بازی‌ها هستند. توسعه هوش مصنوعی در بازی‌های ویدیویی، مشخصاً مستلزم استفاده از سخت افزارهای سازگار با این فناوری خواهد بود. بر همین اساس، می‌توان از سخنان اسپنسر این مسئله را برداشت کرد که نسل آینده ایکس باکس با پردازنده‌های قدرتمندتری برای بهبود تکنیک‌های مبتنی بر هوش مصنوعی طراحی و تولید خواهد شد. در حقیقت، مهم‌ترین خصوصیت ارائه شده در نسل آینده ایکس باکس‌ها برای پشتیبانی از پردازش‌های قدرتمندتر هوش مصنوعی خلاصه خواهد شد.

علاوه بر کنسول جدید، اسپنسر در جریان این رویداد، اطلاعات قابل توجهی در مورد سرویس اختصاصی خود برای استریم بازی‌ها ارائه داد. بر اساس ادعای اسپنسر، مایکروسافت تصمیم دارد تا با استفاده از پردازش ابری، امکان اجرای بازی‌ها را در تمامی دستگاه‌های مختلف بیاورد. مایکروسافت از همین حالا از سرویس Play Anywhere پشتیبانی می‌کند، با این حال این کمپانی تصمیم دارد تا با استفاده از هوش مصنوعی و پردازش ابری، امکان اجرای بازی‌های سنگین گرافیکی را در دستگاه‌های همراه نظیر تلفن‌های هوشمند و تبلت‌ها را به کاربران ارائه دهد.

به طور کل سرویس‌های استریم بازی در چند سال گذشته، یکی از مهم‌ترین بحث‌های صنعت بازی‌های کامپیوتری بوده است. از یک طرف سونی با تصاحب و توقف فعالیت سرویس OnLive تلاش کرد تا در برابر خدمات استریم بازی‌ها ایستادگی کند اما از طرف دیگر، مایکروسافت با همکاری بسیاری از کمپانی‌ها تصمیم دارد تا این سرویس را در نسل آینده ایکس باکس‌ها ارائه دهد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373