لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آی او اس 12 ایرپادهای بی‌سیم را تبدیل به سمعک می‌کند

آی او اس 12 ایرپادهای بی‌سیم را تبدیل به سمعک می‌کند

 یکی از قابلیت‌هایی که اپل در جریان معرفی آی او اس 12 در کنفرانس جهانی توسعه دهندگان حرفی از آن به میان نیاورد، امکان تبدیل ایرپادهای بی‌سیم به سمعک بوده است.

قابلیت یاد شده که به تازگی توسط وب سایت TechCrunch از بررسی نسخه‌های بتای آی او اس 12 یافت شده است، به کاربرانی که در زمینه شنیدن صداهای اطراف مشکل دارند، کمک می‌کند تا صداها را با شدت بیشتری دریافت کنند. این قابلیت در بخش Accessibility آی او اس 12 گنجانده شده است و کاربران آیفون‌ها که از ایرپادهای بی‌سیم استفاده می‌کنند، می‌توانند با مراجعه به این بخش در تنظیمات اصلی آیفون، Live Listen را فعال کرده تا از آن استفاده کنند.

مکانیزم کارکرد Live Listen بسیار ساده است و ایرپادهای بی‌سیم از طریق آن، به‌ صورت مداوم صداهای دریافتی از محیط اطراف توسط میکروفون را با شدت بلندتری به گوش کاربران می‌رسانند.

اپل در طراحی سخت افزاری ایرپادها تلاش کرده تا قرار دادن آن‌ها در گوش به طور هم‌زمان باعث حذف صداهای محیط اطراف نشده، و در عین حال محتوای صوتی پخش شده، کیفیت بسیار بالایی داشته باشند. به همین دلیل، قرار دادن ایرپادها در گوش مزاحمتی برای شنیدن صداهای اطراف ایجاد نمی‌کند.

با این حال این قابلیت جدید باعث می‌شود تا افرادی که در زمینه شنیدن صداهای مختلف اطراف مشکل دارند، بدون استفاده از سمعک صدای محیط اطراف را گوش کنند. در حقیقت اپل با ارائه این قابلیت تصمیم دارد تا ایرپادهای بی‌سیم را مجهز به کاربرد سمعک کند تا کاربران با استفاده از این دستگاه هوشمند، علاوه بر لذت بردن از موسیقی و تماس صوتی به‌ صورت آزادانه، از آن به عنوان یک محصول سلامتی نیز استفاده کنند. Live Listen در کنار این مسئله که عمر باتری ایرپادها به طرز قابل توجهی بالا است، باعث می‌شود تا کاربری این محصول به عنوان یک محصول سلامتی هوشمند، کاملاً توجیه پذیر باشد.

{module 1181}

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373