لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل تی وی با تی وی او اس 12 از Dolby Atmos پشتیبانی می‌کند

اپل تی وی با تی وی او اس 12 از Dolby Atmos پشتیبانی می‌کند

یکی از مهم‌ترین تغییرات ارائه شده در آی او اس 12، امکان پشتیبانی کامل از صدای Dolby Atmos در اپل تی وی 4K است.

تی وی او اس 12 به عنوان نسخه جدید سیستم عامل اختصاصی ست تاپ باکس دیجیتالی اپل تی وی، به تازگی و در جریان کنفرانس WWDC 2018 رونمایی شده است. تغییرات ارائه شده در این نسخه، شامل ارائه امکان پشتیبانی از Dolby Atmos است. بر همین اساس، فروشگاه اینترنتی آیتیونز نیز در آینده نزدیک، فیلم‌ها و محتوای مختلف ویدیویی را با پشتیبانی از آن ارائه خواهد کرد.

اپل همچنین در جریان معرفی تی وی او اس 12 اعلام کرده که برای ارائه محتویات تلویزیونی بیشتری، با شرکت‌ها و شبکه‌های مختلف تلویزیونی در کشورهای مختلف همکاری کرده است و قرار است در آینده نزدیک، کاربران این ست تاپ باکس دیجیتالی قادر به تماشای محتوای تلویزیونی کشور خود از طریق اینترنت باشند.

علاوه بر قابلیت‌های فوق، اپل در توسعه تی وی او اس 12 اسکرین سیورها را دستخوش تغییرات قابل توجهی کرده است که بر اساس آن، کاربران از این پس می‌توانند مکان دقیق اسکرین سیورهای ضبط شده را مشاهده کنند. اسکرین سیورهای ارائه شده در تی وی او اس، از تصویر هوایی ضبط شده از طریق پهپاد استفاده کرده است.اپل همچنین برای بهبود کیفیت این اسکرین سیورها با سازمان هوایی ناسا نیز همکاری کرده است. بر همین اساس، تی وی او اس 12 از این پس مجهز به مجموعه‌ای از تصاویر کره زمینه است که از طریق ایستگاه فضایی بین‌المللی برداشت شده است.

نسخه بتای تی وی او اس 12، از همین حالا برای توسعه دهندگان ارائه شده است. این سیستم عامل همانند تمامی نسخه‌های جدید سیستم عامل‌های اپل قرار است پس از انجام مراحل تست و بررسی توسط توسعه دهندگان، نهایتاً تا پاییز امسال برای عموم کاربران اپل تی وی آماده عرضه و نصب شود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420