لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تماس‌های تصویری گروهی در فیس تایم، از این پس از 32 نفر پشتیبانی می‌کنند

تماس‌های تصویری گروهی در فیس تایم، از این پس از 32 نفر پشتیبانی می‌کنند

 در جریان کنفرانس جهانی توسعه دهندگان امسال، شرکت اپل در کنار آی او اس 12، از یک قابلیت جدید نیز در پیام رسان فیس تایم رونمایی کرده است.

فیس تایم در سیستم عامل آی او اس 12 مجهز به قابلیت پشتیبانی از چت گروهی تا 32 نفر شده است. این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد تا به صورت گروهی و تصویری با یک دیگر تماس بگیرند. در این میان، اپل علاوه بر پشتیبانی از 32 کاربر به صورت هم‌زمان، امکان استفاده از استیکرها و انیموجی‌های جدید را به کاربران داده است.

نسخه جدید فیس تایم در آی او اس 12 همچنین به کاربران اجازه می‌دهد تا تماس‌های تصویری منحصر به فردی را ایجاد کنند و از طریق انیموجی‌ها و مموجی‌ها اتمسفر جذاب‌تر و فانتزی‌تری را به تماس‌های تصویری خود بیاورند.

البته باید توجه داشت که قابلیت استفاده از انیموجی‌ها و مموجی‌ها، فعلاً مختص به آیفون ایکس است و کاربران دیگر مدل‌های آیفون و همچنین آیپدها قادر به استفاده از آن نیستند. اما اپل تصمیم دارد تا هم‌زمان با عرضه نسخه عمومی آی او اس 12، از سه مدل جدید آیفون نیز در پاییز رونمایی کند و این امکان را برای تمامی آیفون‌های جدید که در سال 2018 رونمایی میشوند، ارائه دهند. در حقیقت تمامی آیفون‌هایی که مجهز به دوربین ترودپت و فیس آیدی باشند، امکان استفاده از این قابلیت‌ها را خواهند داشت.

امکان بر قراری تماس تصویری به صورت گروهی در فیس تایم می‌تواند نشانه‌ای از اقدامات رقابت جویانه اپل در برابر پیام رسان‌هایی نظیر اسکایپ به حساب آید. تا پیش از این، بسیاری از کسب و کارها و شرکت‌های تجاری از پیام رسان اسکایپ برای برقراری ویدیو کنفرانس‌ها استفاده می‌کردند، اما حالا اپل امید دارد تا با ارائه قابلیت‌های جدید در فیس تایم و پشتیبانی از آن در تمامی دستگاه‌های خود به صورت پیش‌فرض، محبوبیت این پیام رسان را نسبت به اسکایپ افزایش دهد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420