لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

با مِموجی‌های آی او اس 12 آشنا شوید

با مِموجی‌های آی او اس 12 آشنا شوید

 یکی از قابلیت‌های جالبی که اپل در جریان معرفی آی او اس 12 از آن رونمایی کرد، مموجی‌های ارائه شده برای آیفون ایکس است.

مموجی‌ها در حقیقت نسل جدید و پیشرفته انیموجی‌ها هستند که از طرف اپل در آی او اس 12 رونمایی شده است. این تصاویر در حقیقت کارکردی مشابه با انیموجی دارند؛ با این تفاوت که کاربران می‌توانند از طریق آن تصاویر متحرک اختصاصی خود را تولید کنند.
در آی او اس 12 و در بخش انیموجی‌ها کاربران می‌توانند با سوایپ کردن به سمت راست و انتخاب گزینه Add تصاویر و شخصیت‌های خود را بسازند و از طریق آن انیموجی‌های متحرک را بر اساس صورت خودشان طراحی کنند. جالب اینجا است که این قابلیت دست کاربران را به طور کامل در زمینه تولید تصاویر مختلف باز می‌گذارد و به همین دلیل مموجی‌های تولید شده، می‌توانند بر اساس رنگ پوست، حالت صورت، رنگ چشم و فاکتورهای دیگر صورت تغییر داده شوند.
به طور کل، مموجی‌ها به کاربران اجازه می‌دهند تا تصویر چهره خود را صرف مدت زمانی بسیار کم و به صورت سه بعدی بسازند و از آن‌ها برای برقراری ارتباط با دیگر افراد استفاده کنند. روند استفاده از این مِموجی دقیقاً مانند ایموجی‌ها است و کاربران می‌توانند از طریق آن‌ها کلیپ‌های ویدیوی مختلفی را تولید کنند. علاوه بر این، کاربران با استفاده از این تصاویر متحرک می‌توانند به تماس‌های تصویری خود، حالت فانتزی بهتری بدهند.
مموجی‌ها در حقیقت مهم‌ترین تلاش اپل برای رقابت با ایموجی‌های واقعیت افزوده سامسونگ هستند که در گلکسی اس 9 ارائه شده است. تا پیش از این، سامسونگ در جریان معرفی گلکسی اس 9 اعلام کرده بود که مزیت اصلی AR Emojiها در مقایسه با انیموجی‌های اپل، ارائه گزینه‌ها و آپشن‌های بیشتر بوده است. اما حالا اپل با ارائه مِموجی‌ها، علاوه بر ارائه قابلیت‌های مشابه، امکان ساخت تصاویر متحرک با تغییرات سه بعدی صورت را نیز داده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420