لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پتنت جدید اپل برای اندازه گیری فشار خون افراد

پتنت جدید اپل برای اندازه گیری فشار خون افراد

 دو سال پیش شرکت اپل در جریان معرفی قابلیت‌های اپل واچ اعلام کرد که این محصول در آینده نزدیک، قادر به ردیابی و اندازه گیری تمامی فاکتورهای سلامتی خواهد بود.

اما حالا به نظر می‌رسد که اپل تصمیم دارد تا محصولی جدید را برای اندازه گیری فاکتورهای سلامتی تولید و عرضه کند که این محصول، آنچه امروزه با عنوان اپل واچ شناخته می‌شود، نخواهد بود و با نامی متفاوت آماده تولید و عرضه خواهد شد. به تازگی اطلاعاتی از یکی از پتنت‌های به ثبت رسیده شرکت اپل منتشر شده است که طی آن این کمپانی در مورد یک پوشیدنی هوشمند با قابلیت اندازه گیری فشار خون افراد سخن به میان آورده است.

این دستگاه می‌تواند با استفاده از سنسورهای حرکتی و تشخیصی مختلف، فشار خون کاربر را در تمامی شرایط اندازه گیری کند. البته اپل در توضیح این محصول، هیچ ادعایی از فاکتورهای مشخصه اپل واچ، نظیر پشتیبانی از سیستم اتصال بلوتوث و یا تجهیز به نمایشگر لمسی به میان نیاورده است و به همین دلیل، بسیاری از افراد بر این باور هستند که محصول یاد شده، به عنوان یک پوشیدنی هوشمندِ جدا از برند اپل واچ آماده عرضه خواهد شد.

در حقیقت قابلیت‌های توضیح داده شده در مورد این محصول، بسیار مشابه دیگر دستگاه‌های اندازه گیری فشار خون است که امروزه در مراکز درمانی، توسط پزشک‌ها و پرستاران مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این پتنت اپل حتی از وجود کیسه‌های هوای مشابه با دیگر دستگاه‌های اندازه گیری فشار خون صحبت کرده است که تعبیه آن‌ها در اپل واچ‌های امروزی، دور از ذهن به نظر می‌رسد.

با وجود این تفاسیر، به صورت قطعی نمی‌توان مطمئن بود که اپل خصوصیات و قابلیت‌های توضیح داده شده در این پتنت را برای تولید دستگاه دیگری استفاده می‌کند و یا با استفاده از ترفندهایی خاص آن‌ها را در ابعاد اپل واچ‌های امروز می‌گنجاند. با توجه به این سؤال‌های بی‌پاسخ، باید منتظر بود و دید که آینده پوشیدنی‌های هوشمند این کمپانی به چه سمت و سویی خواهد رفت.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420