لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیپد مجهز به فیس آیدی در کدهای آی او اس 12 تائید شد

آیپد مجهز به فیس آیدی در کدهای آی او اس 12 تائید شد

در بررسی‌های انجام شده از کدهای داخلی آی او اس 12، مشخص شده است که اپل تصمیم دارد تا زمان عرضه نهایی این سیستم عامل، از یک آیپد با قابلیت پشتیبانی از فیس آیدی، به همراه رابط کاربری ویژه رونمایی کند.

Guilherme Rambo یکی از افشاگران اطلاعات مربوط به محصولات آینده اپل که از سال گذشته با بررسی کدهای داخلی نسخه Golden Master آی او اس 11 معروف شده بود، به تازگی اعلام کرده که اپل در کدهای آی او اس 12، امکان پشتیبانی از فیس آیدی در یک آیپد را ارائه داده است.

Guilherme Rambo همچنین ادعا کرده که اپل رابط کاربری مناسب برای این محصول را نیز آماده کرده است و از آن اسکرین شات نیز گرفته است. بر اساس اسکرین شات گرفته شده، می‌توان مطمئن بود که تمامی خصوصیات ارائه شده در آیپدهای 2018 به‌احتمال زیاد با آیفون ایکس یکسان است. وی همچنین اعلام کرده که رابط کاربری با آیپد مجهز به فیس آیدی به‌طور کامل مشابه با آیفون ایکس خواهد بود.

بر اساس این ادعا، می‌توان مطمئن بود که اپل امسال و احتمالاً تا فصل پاییز، در کنار معرفی سه آیفون جدید، حداقل از یک مدل آیپد با قابلیت پشتیبانی از فیس آیدی نیز رونمایی می‌کند. بر اساس پیش بینی‌ها، اپل تصمیم دارد تا این قابلیت را تنها در سری آیپد پرو عرضه کند و فیس آیدی برای آیپدهای غیر پرو عرضه نخواهد شد.

اپل به تازگی اولین نسخه بتای آی او اس 12 را در اختیار توسعه دهندگان قرار داده است. به همین دلیل بسیاری از قابلیت‌های پنهان این سیستم عامل، به صورت تدریجی و از طریق بررسی‌های انجام شده توسط توسعه دهندگان فاش می‌شوند. اطلاعات یاد شده به‌احتمال زیاد تنها شایعات در مورد محصولات سخت افزاری امسال اپل نباشند و در آینده نزدیک،احتمالاً شاهد انتشار اطلاعات دقیق‌تری از محصولات جدید اپل نظیر آیپدها، آیفون‌ها و سری 2018 کامپیوترهای مک باشیم. 

.h_iframe-aparat_embed_frame{position:relative;} .h_iframe-aparat_embed_frame .ratio {display:block;width:100%;height:auto;} .h_iframe-aparat_embed_frame iframe {position:absolute;top:0;left:0;width:100%; height:100%;}

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373