لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

معرفی قابلیت‌های پنهان آی او اس 12

معرفی قابلیت‌های پنهان آی او اس 12

 بر اساس رسم همیشگی، شرکت اپل در جریان کنفرانس جهانی توسعه دهندگان از نسخه‌های جدید سیستم عامل‌های خود رونمایی می‌کند.

در جریان این رویداد، اپل تمامی قابلیت‌ها و خصوصیات مهم این سیستم عامل‌ها را معرفی می‌کند؛ با این حال تعدادی از قابلیت‌ها، تا زمان عرضه برای توسعه دهندگان و کاربران پنهان می‌مانند و بسیاری از افراد تا پیش از استفاده و بررسی نسخه‌های جدید، از آن‌ها خبر ندارند.

در این میان، کنفرانس جهانی توسعه دهندگان امسال شاهد رونمایی از آی او اس 12 به همراه قابلیت‌هایی ویژه بود. قابلیت‌هایی نظیر امکان تماس تصویری به صورت گروهی تا 32 نفر، امکان ساخت مموجی‌ها و ثبت چهره دوم برای فیس آیدی در آی او اس 12 معرفی شدند.

در این میان به برخی از قابلیت‌های خاص آی او اس 12 در جریان WWDC 2018 پرداخته نشد و اپل سخنی از آن‌ها به میان نیاورد که در ادامه برخی از آن‌ها را معرفی خواهیم کرد.

  • انیمیشن‌های روان‌تر

فدریگی مدیر ارشد بخش نرم افزار اپل در جریان معرفی آی او اس 12 از قدرت این سیستم عامل برای اجرای سریع‌تر اپلیکیشن‌ها، باز کردن دوربین و کیبورد سخن به میان آورد. اما او در مورد امکان نمایش روان‌تر انیمیشن‌ها سخنی به میان نیاورد. انیمیشن‌های آی او اس 12 نیز همانند دیگر بخش‌های این سیستم عامل، سریع‌تر و قدرتمندتر عمل می‌کنند.

  • رابط کاربری شبیه آیفون ایکس، برای آیپدها

در بررسی‌های انجام شده از نسخه بتای آی او اس 12 که به تازگی در اختیار توسعه دهندگان قرار گرفته است، مشخص شده که اپل تصمیم دارد تا یک آیپد باقابلیت‌های مشابه با آیفون ایکس را تا پایان امسال و هم‌زمان با عرضه نسخه نهایی آی او اس 12 به بازار بیاورد. این قابلیت‌ها، تنها به سیستم احراز هویت فیس آیدی در آیپد محدود نمی‌شود. بلکه اپل در توسعه آی او اس 12، رابط کاربری مناسب برای استفاده از یک آیپد که در آن دکمه هوم حذف شده را نیز آماده کرده است.

  • امکان پر کردن خودکار کدهای فعال سازی اس ام اس ها

اپل در آی او اس 12 امکان هوشمندتری را به توسعه دهندگان اپلیکیشن‌ها آورده است. این امکان باعث می‌شود تا تمامی اپلیکیشن‌هایی که نیاز به دریافت کد فعال سازی از طریق اس ام اس را دارند بتوانند به صورت خودکار، با دریافت پیام تائید، وارد حساب کاربری مورد نظر بشوند. تا پیش از این، قابلیت یاد شده تنها به صورت محدود در برخی از اپلیکیشن‌ها ارائه شده بود؛ اما حالا اپل API مخصوصی را در آی او اس 12 در اختیار توسعه دهندگان اپلیکیشن‌ها قرار داده است.

  • امکان اشتراک گذاری پسوردها بین آی او اس و مک او اس

کاربران به لطف نسخه‌های جدید سیستم عامل‌های شرکت اپل، دیگر نیازی به وارد کردن مکرر پسوردها در دستگاه‌های مختلف خود ندارند. پسوردها از این پس بین تمامی دستگاه‌های متصل به اپل آیدی مشترک انتقال پیدا می‌کنند.

  • اخطار مبنی بر استفاده از پسوردها به صورت اتوماتیک

اپل با ارائه قابلیت که در بالا توضیح داده شد، یعنی اشتراک گذاری پسوردها بین آی او اس و مک او اس، یک سیستم امنیتی نیز برای آن در نظر گرفته است. در صورتی که پسورد در یکی از دستگاه‌هابه صورت خودکار وارد شود، دیگر دستگاه‌های متصل به اپل آیدی مشترک، پیام اخطار مبنی بر استفاده از آن پسورد را نمایش می‌دهند.

  • کمک کردن سیری برای پیدا کردن پسوردها

اپل در توضیح آی او اس 12 در وب سایت رسمی خود اعلام کرده که سیری در این نسخه می‌تواند پسوردهای خاص را به کاربران نشان دهد.

  • هوشمندتر شدن حالت Do Not Disturb

حالت Do Not Disturb برای جلوگیری از مزاحمت کاربر توسط نوتیفیکیشن‌ها است که در آی او اس 11 معرفی شد. این قابلیت در آی او اس 12 هوشمندتر شده است و تنها پیام‌هایی که بسیار حیاتی هستند را به کاربر نشان خواهد داد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420