لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

فیس آیدی در آی او اس 12 از چهره دو نفر پشتیبانی می‌کند

فیس آیدی در آی او اس 12 از چهره دو نفر پشتیبانی می‌کند

 شرکت اپل در توسعه آی او اس 12 به کاربران آیفون ایکس و دیگر تلفن‌های هوشمندی که در آینده به فیس آیدی مجهز می‌شوند، امکان تنظیم دو چهره به صورت هم‌زمان را داده است.

در بررسی‌های انجام شده توسط وب سایت 9to5mac مشخص شده است که اپل به درخواست بسیاری از کاربران آیفون ایکس پاسخ داده است و در توسعه آی او اس 12 به آن‌ها امکان ثبت دو چهره را برای باز کردن قفل آیفون از طریق فیس آیدی را داده است.

اپل در تنظیمات آی او اس 12 قسمتی خاص و منحصر به فرد را برای تنظیم چهره دوم در نظر گرفته است و کاربران از طریق آن می‌توانند چهره یک فرد مورد اعتماد خود را روی آیفون تنظیم کنند. تا پیش از این، بسیاری از کاربران آیفون ایکس درخواست ارائه چنین قابلیتی را از اپل کرده بودند. در حقیقت کاربران آیفون‌ها با عرضه تاچ آیدی، به استفاده چند نفره از آیفون عادت کرده بودند و همین مسئله باعث شد تا اپل این قابلیت را در آی او اس 12 نیز به کاربران آیفون ایکس ارائه دهد.

از آنجایی که آی او اس 12 فعلاً در مرحله تست و عرضه نسخه‌های بتا قرار دارد، امکان استفاده از چهره دو نفر برای فیس آیدی یک آیفون ایکس وجود نخواهد داشت و استفاده از فیس آیدی تا پاییز امسال محدود به چهره یک نفر خواهد بود.

9to5mac همچنین ادعا کرده که در بررسی‌های انجام شده از کدهای مندرج در نسخه بتای آی او اس 12 به اطلاعاتی مبنی بر ارائه یک آیپد با سیستم احراز هویت بیومتریک فیس آیدی دسترسی پیدا کرده است. این ادعا در حالی منتشر شده است که بسیاری از تحلیلگران تا پیش از این نیز پیش بینی‌هایی را در مورد عرضه آیپد مجهز به فیس آیدی مطرح کرده بودند؛ اما حالا وجود چنین محصولی در کدهای داخلی آی او اس 12 تائید شده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373