لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نوتیفیکیشن‌ها در آی او اس 12 همانند اندروید، دسته بندی می‌شوند

نوتیفیکیشن‌ها در آی او اس 12 همانند اندروید، دسته بندی می‌شوند

 یکی از مهم‌ترین قابلیت‌هایی که در کنار آی او اس 12 در جریان کنفرانس جهانی توسعه دهندگان امسال معرفی شد، شامل قابلیت دسته بندی نوتیفیکیشن‌ها در آیفون و آیپد می‌شود.

تا پیش از این، قابلیت یاد شده بارها توسط کاربران و توسعه دهندگان مختلف از اپل درخواست شده بود. کاربران آی او اس 11 به قبل زمانی که نوتیفیکیشن‌های مختلفی را دریافت می‌کنند، آن‌ها را به صورت جداگانه در نوار اعلان‌ها مشاهده می‌کنند که این کار باعث می‌شود تا جلب توجه به آن‌ها افزایش بیشتری پیدا کند که به خودی خود باعث افزایش استرس در هنگام استفاده روزمره از آیفون‌ها می‌شود.

اما حالا قابلیت دسته بندی نوتیفیکیشن‌ها در آی او اس 12 باعث می‌شود تا تمامی اعلان‌های ارائه شده از یک اپلیکیشن، به صورت یکجا نشان داده شوند. این مسئله باعث می‌شود تا تمامی اعلان‌ها به عنوان یک نوتیفیکیشن در نوار اعلان‌ها قرار گیرد و دیگر تعداد اعلان‌های دریافتی در این بخش زیاد نشود.

کریگ فدریگی مدیر ارشد بخش نرم افزار در شرکت اپل، در زمان رونمایی از این قابلیت اعلام کرد که اپل تصمیم دارد تا با توسعه هوشمندانه‌تر آی او اس 12 روش‌های مختلفی را برای افزایش کنترل هر چه بیشتر کاربران روی مقدار زمان صرف شده با تلفن‌های هوشمند در نظر بگیرد. به همین دلیل، کاربران از این پس به‌جای دیدن تک‌تک پیام‌ها، در آی او اس 12 با دسته‌ای مشخص از پیام‌ها از هر اپلیکیشن مواجه می‌شوند که به صورت گروهی قادر به بررسی خواهند بود.

گفتنی است که این قابلیت تا پیش از این نیز در سیستم عامل اندروید ارائه شده بود و کاربران تلفن‌های هوشمند مبتنی بر این سیستم عامل می‌توانستند نوتیفیکیشن‌ها را به صورت گروهی مشاهده کنند. اما حالا اپل با ارائه این قابلیت در آی او اس 12، یکی از بزرگ‌ترین مشکلات و چالش‌های پیش رو برای استفاده روزمره از آیفون‌ها و آیپدها را حل کرده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373