لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپلیکیشن Apple Books در آی او اس 12 با طراحی جدید ارائه می‌شود

اپلیکیشن Apple Books در آی او اس 12 با طراحی جدید ارائه می‌شود

شرکت اپل در توسعه آی او اس 12 اپلیکیشن iBooks را به طور کامل باز طراحی کرده و قابلیت‌های جدیدی را به آن اضافه کرده است. علاوه بر این، اپل نام این اپلیکیشن را به Apple Books تغییر داده است.

اپلیکیشن اختصاصی اپل برای مدیریت و خواندن کتاب‌های الکترونیکی از این پس مجهز به بخشی مجزا با عنوان Reading Now خواهد بود که از طریق آن کاربران می‌توانند در لحظه باز کردن Apple Books به کتابی که پیش از این در حال خواندن آن بودند، دسترسی پیدا خواهند کرد.

علاوه بر قابلیت فوق، بخش کتابخانه اپلیکیشن Apple Books نیز دستخوش تغییرات زیادی شده است و کاربران می‌توانند با توجه به محتوای ارائه شده در کتاب‌ها، به دسته بندی‌های مختلفی دسترسی داشته باشند. در حقیقت اپل در توسعه نسخه جدید Apple Books که در آی او اس 12 ارائه شده است، یک کتاب‌فروشی دیجیتالی جدید را طراحی کرده است.

ارائه قابلیت‌های فوق توسط اپل نشان می‌دهد که این کمپانی توجه بسیار زیادی به فروش محصولات دیجیتالی دارد و بر همین اساس، کاربران آیفون‌ها و آیپدها در آینده نزدیک، از طریق این نسخه جدید از Apple Books به محتوای باکیفیت‌تر و قدرتمندتر دسترسی خواهند داشت.

علاوه بر این، اپل به تازگی تصمیم گرفته تا سرویس فروش مجله‌های دیجیتالی Texture را با سرویس‌های دیگر خود ادغام کند. بر همین اساس، می‌توان پیش بینی کرد که در آینده نزدیک و به طور مشخص تا پاییز امسال، اپل امکانات بیشتری را برای دریافت محتوای دیجیتالی در اختیار کاربران قرار دهد.

گفتنی است که آی او اس 12 روز چهاردهم خرداد و در جریان کنفرانس جهانی توسعه دهندگان، یا همان WWDC 2018 رونمایی شده است و قرار است پس از طی کردن مراحل تست توسط توسعه دهندگان و رفع باگ‌های گوناگون، به همراه قابلیت‌های جدید یاد شده، نهایتاً تا پاییز امسال در اختیار عموم کاربران قرار گیرد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373