لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

قابلیت Shortcuts امکان انجام کارهای روزمره را به سیری می‌دهد

قابلیت Shortcuts امکان انجام کارهای روزمره را به سیری می‌دهد

 شرکت اپل در جریان کنفرانس جهانی توسعه دهندگان، در کنار معرفی آی او اس 12، از قابلیت جدید دستیار دیجیتالی سیری در این نسخه نیز رونمایی کرد.

قابلیت Shortcuts که در آی او اس 12 برای سیری ارائه شده است، به کاربران اجازه می‌دهد تا کارهای مختلف و پر تکرار را به عنوان میانبرهایی برای دستیار دیجیتالی دستگاه خود تنظیم کنند تا از طریق آن بتوانند با سرعت بیشتری به موارد مختلف دسترسی داشته باشند.

کریگ فدریگی، مدیر ارشد بخش نرم افزار در شرکت اپل در جریان کنفرانس WWDC 2018 اعلام کرد که اپل تصمیم دارد تا به همه کاربران ثابت کند که سیری قادر به انجام تمامی کارهای روزمره هست. به همین دلیل، کاربران از این پس می‌توانند از طریق قابلیت Shortcuts عبارت‌ها و جملات مخصوص خود را برای دستیار دیجیتالی خود تعریف کنند و در آینده از آن‌ها برای انجام کارها به صورت خودکار استفاده کنند.

فدریگی، برای توضیح بیشتر این قابلیت از جمله «کلیدهایم را گم کرده‌ام» “I lost my keys,” استفاده کرد. وی در ادامه توضیح داد که با تعریف این جمله در قابلیت Shortcuts می‌توانند سیری را برای پیدا کردن دسته کلید فراخوانی کنند. گفتن این عبارت به سیری باعث می‌شود تا دسته کلیدهایی که به آن‌ها دستگاه‌های ردیاب یا هشدار دهنده متصل شده، فراخوانی شود تا کاربر بتواند با سرعت بیشتری دسته کلید خود را پیدا کند.

قابلیت جدید ارائه شده برای سیری در آی او اس 12، نشان از آن دارد که اپل به دستیار هوشمند صوتی خود و رقابت آن در برابر محصولات مشابه، اهمیت ویژه‌ای می‌دهد. این در حالی است که بسیاری از تحلیلگران در زمان عرضه هوم پاد و عدم پاسخگویی قابل توجه سیری در آن، اعلام کرده بودند که توسعه سیری در اپل یک پروژه شکست خورده به ‌حساب میاید. اما حالا اپل با ارائه قابلیت‌های جدید، ضمن رد این ادعاها عرصه جدیدی را برای رقابت با دستیارهای هوشمند دیگر نظیر الکسا و گوگل اسیستنت باز کرده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420