لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اولین پیش بینی مینگ چی کو در مورد آیفون‌ها، پس از جدایی از KGI Securities منتشر شد

اولین پیش بینی مینگ چی کو در مورد آیفون‌ها، پس از جدایی از KGI Securities منتشر شد

 از انتشار آخرین پیشگویی‌های مینگ چی کو در مورد آیفون‌های جدید، بیش از یک ماه می‌گذرد؛ اما حالا او برای بار دیگر، پیش بینی‌هایی را در مورد آیفون‌های 2018 مطرح کرده است.

تحلیلگر سابق KGI Securities که حالا با TF International Securities همکاری می‌کند، به تازگی اعلام کرده که اپل در سال جدید میلادی تصمیم دارد تا قیمت آیفون‌ها را به طرز قابل توجهی کاهش دهد. این پیش بینی تا پیش از این نیز مطرح شده بود؛ اما حالا مینگ چی کو اطلاعات دقیق‌تری از آن را منتشر کرده است.

بر اساس این پیش بینی، پرچم‌دار 5.8 اینچی آیفون‌های 2018 که قرار است به عنوان نسل دوم آیفون ایکس معرفی شود، با برچسب قیمت میان 800 تا 900 دلار عرضه خواهد شد. این در حالی است که قیمت پایه آیفون ایکس به عنوان پرچم‌دار آیفون‌های 2017، با قیمت پایه 999 دلار آماده عرضه شده بود.

در این میان، نسخه 6.5 اینچی این تلفن هوشمند که به احتمال زیاد با عنوان آیفون ایکس پلاس رونمایی می‌شود دارای قیمتی میان 900 تا 1000 دلار خواهد بود و آیفون 6.1 اینچی نیز به عنوان ارزان قیمت‌ترین آیفون معرفی شده در سال 2018 با برچسب قیمت پایه میان 600 تا 700 دلار آماده عرضه خواهد شد.

مینگ چی کو همچنین تأکید کرده است که تمامی آیفون‌های 2018 تا پاییز آماده معرفی و عرضه خواهند شد و این تلفن‌های هوشمند، همگی مجهز به طراحی نمایشگر بدون حاشیه هستند. در این میان، اپل ممکن است با حذف بریدگی بالای نمایشگر در آیفون 6.1 اینچ، فرایند تولید این محصول را آسان‌تر کرده و در نهایت قیمت آن را نسبت به پیش بینی‌هایی که امروز منتشر شده‌اند، نیز کاهش دهد.

اپل در سال جدید تصمیم گرفته تا سیاست قیمت گذاری محصولات خود را به طور کامل تغییر دهد. این تغییر سیاست، اولین بار در معرفی آیپد نسل ششم در جریان رویداد هفتم فروردین، مشاهده شد و حالا باید منتظر بود و دید که قیمت محصول بعدی اپل در سال جدید به چه صورت تعیین خواهد شد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420