لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

دانلود والپیپر پیشفرض آی او اس 12

دانلود والپیپر پیشفرض آی او اس 12

 توسعه دهندگانی که به تازگی نسخه بتای سیستم عامل همراه جدید اپل را برای دستگاه‌های خود دریافت کرده‌اند، به تازگی اقدام به انتشار والپیپر پیش‌فرض آی او اس 12 کرده‌اند.

پس از معرفی آی او اس 12 در جریان کنفرانس جهانی توسعه دهندگان WWDC 2018 توسط اپل، اولین نسخه بتای این سیستم عامل در اختیار توسعه دهندگان قرار گرفته است. به همین دلیل، توسعه دهندگانی که حساب کاربری اختصاصی اپل را خریداری کرده‌اند از همین حالا در حال تست و بررسی قابلیت‌ها و خصوصیات این سیستم عامل هستند.

از طرفی کاربران عادی تا چند ماه دیگر و به طور مشخص تا پاییز امسال، امکان دریافت و نصب نسخه عمومی آی او اس 12 را نخواهند داشت. به همین دلیل، کاربران عادی به هیچ یک از قابلیت‌های این سیستم عامل تا چند ماه آینده دسترسی نخواهند داشت. اما توسعه دهندگان، والپیپر اختصاصی این سیستم عامل را برای تمامی کاربران منتشر کرده‌اند تا حداقل آن‌ها بتوانند از نصب آن روی آیفون و آیپد خود لذت ببرند.

والپیپر پیش‌فرض آی او اس 12 با الهام از والپیپر آی او اس 11 و همچنین والپیپر اختصاصی آیفون ایکس طراحی شده است. اپل از سال گذشته تصمیم گرفته تا از طرح رنگ‌های مخلوط به صورت ابر و باد برای ساخت والپیپرهای پیش‌فرض آی او اس استفاده کند. این طراحی همچنین روی تصویر پس زمینه آیفون 8 قرمز رنگ نیز استفاده شده بود و والپیپر اختصاصی این تلفن هوشمند نیز به صورت ابر و باد با ظاهری بسیار زیبا و هماهنگ با هارمونی قرمز و سیاه آیفون 8 و آیفون 8 پلاس قرمز تولید شده بود.

در ادامه این مطلب لینک دانلود والپیپر پیش‌فرض آی او اس 12 آمده است و شما می‌توانید با دریافت آن، ظاهر جدیدی به آیفون و آیپد خود بدهید و از ظاهر جدید دستگاه خود لذت ببرید. گفتنی است که فایل ارائه شده در رزولوشن بالا بوده و می‌تواند به صورت کامل روی تمامی آیفون‌ها تنظیم شود.



File Name:
ios-12-wallpaper-default
File Size:
1.8 mb

Download File

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420