لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

جمع بندی کنفرانس جهانی توسعه دهندگان WWDC 2018

جمع بندی  کنفرانس جهانی توسعه دهندگان WWDC 2018

 اپل امشب، 14 خرداد طی کنفرانس جهانی توسعه دهندگان WWDC 2018 از محصولات نرم افزاری خود رونمایی کرد.

اولین محصولی که در جریان این رویداد رونمایی شد، آی او اس 12 بود. اپل در توسعه این نسخه از سیستم عامل همراه خود، روی رفع باگ‌های مختلفی که در آی او اس 11 وجود داشتند تمرکز کرده است و برخی از مشکلاتی که در این نسخه بودند را برطرف کرده است.

در جریان کنفرانس WWDC 2018، کریگ فدریگی، مدیر بخش نرم افزار شرکت اپل به صورت رسمی از این سیستم عامل به همراه قابلیت‌های جدید ارائه شده در آن رونمایی کرد. درآی او اس 12 کاربران کنترل بیشتری روی اپلیکیشن‌ها و زمان صرف شده برای کار با آن‌ها دارند. دیگر قابلیت‌های ارائه شده در این نسخه شامل امکان ساخت انیموجی های جدید و همچنین ARKit 2.0 می‌شوند.

واچ او اس 5 از این پس به لطف قابلیت Willkie Talkie امکان برقراری مکالمات از طریق وای فای را دارد. کاربران این ساعت هوشمند همچنین می‌توانند فاکتورهای حیاتی برای ورزش‌های دیگر را نیز اندازه گیری کنند. واچ او اس 5 قابلیت پشتیبانی از یوگا، کوه نوردی و دوچرخه سواری را دارد.

تی وی او اس 12 نیز با قابلیت‌های جدیدی رونمایی شد. اپل تی وی 4k به لطف تی وی او اس 12 امکان پشتیبانی از صدای DOLBY ATMOS را دارد. علاوه بر این، اپل با بسیاری از شرکت‌های رسانه‌ای در کشورهای مختلف همکاری خواهد کرد. علاوه بر این، کنترل اپل تی وی به صورت خود کار در کنترل سنتر iOS اضافه خواهد شد. اسکرین سیورهای اپل تی وی از این پس مکان مشخص تصویر برداری خود را نشان می‌دهند. علاوه بر این، اسکرین سیور منحصر به فردی برای کل سیاره زمین در نظر گرفته شده است.

کریگ فدریگی، مدیر بخش نرم افزار شرکت اپل در توضیح این سیستم عامل، اعلام کرد که macOS 10.14 از لحاظ بازدهی و کاربری نسبت به نسخه High Sierra دستخوش بهبودهای چشم گیری شده است.

همان‌طور که تا پیش از این نیز شایعات در مورد انتخاب نام این سیستم عامل ادعا می‌کردند، مک او اس 10.14 با عنوان macOS Mojave شناخته می‌شود. ایالت کالیفرنیا در حقیقت منشأ و خواستگاه شرکت اپل به حساب میاید و این کمپانی در چند سال گذشته همواره از مکان‌های مختلف در ایالت کالیفرنیا برای نام گذاری مک او اس استفاده کرده است. به همین دلیل، اپل این بار مک او اس 10.14 را با نام صحرای موجاوه که در ایالت کالیفرنیا قرار دارد به دنیا شناسانده است.

مهم‌ترین تغییرات ارائه شده در این سیستم عامل شامل ارائه حالت تاریک یا Dark Mode برای رابط کاربری و اپلیکیشن‌های مختلف می‌شود. علاوه بر این، اپل رابط کاربری این سیستم عامل را با آی او اس یکپارچه‌تر کرده است تا تجربه کاربری بین دو پلتفرم دسکتاپ و همراه در اکوسیستم اپل، کاملاً یکسان باشد. فایندر نیز در مک او اس 10.14 دستخوش تغییرات بزرگی شده است. مهم ترین تغییر ارائه شده در آن حالت Album view است.

کاربران میتوانند از طریق مک او اس 10.14 یادداشت های صوتی ثبت کنند. این یادداشت ها از طریق حساب ایکلاود قابل دسترسی در تمامی دستگاه های کاربر هستند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420