لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

چرا مک بوک ایر در WWDC 2018 معرفی نمی‌شود؟

چرا مک بوک ایر در WWDC 2018 معرفی نمی‌شود؟

 شایعات ضد نقیض جدید حاکی از آن است که اپل در جریان کنفرانس WWDC 2018 که فردا قرار است برگزار شود؛ از مک بوک ایر جدید رونمایی نخواهد کرد.

بر اساس این شایعات نه چندان قابل اطمینان که توسط وب سایت iclarified منتشر شده است، اپل تصمیم دارد تا نسل جدید مک بوک ایرها را با قیمت بسیار پایین‌تری نسبت به سال‌های گذشته تولید کند و همین مسئله باعث شده تا اپل معرفی و عرضه این محصولات را به تعویق بی اندازد.

شایعات پیشین حاکی از آن بود که اپل در سال جدید تصمیم دارد تا از تمامی سری محصولات خود، یک مدل ارزان قیمت نیز تولید کند. در تائید این شایعات، اپل در جریان کنفرانس هفتم فروردین از آیپد نسل ششم باقابلیت‌های نزدیک به آیپد پرو و قیمت بسیار پایین‌تر از نسل پنجم این محصولات رونمایی کرد.

اپل تصمیم دارد تا حداقل یک مدل از آیفون‌ها و یک مدل از مک بوک‌ها را نیز با این خصوصیت تولید کند. به همین دلیل، تا پایان سال جدید باید شاهد یک مدل آیفون و یک مدل مک بوک ایر ارزان قیمت باشیم.

همین مسئله باعث شده تا iclarified ادعا کند که اپل در سال جدید تصمیم به همکاری با شرکت اینتل برای بررسی امکان استفاده از پردازنده‌های قدرتمند با قیمت ارزان‌تر دارد که باعث شده تا فرایند معرفی و عرضه مک بوک ایر 2018 با کمی تأخیر مواجه شود. بر اساس پیش بینی وب سایت یاد شده، اپل معرفی مک بوک ایر 2018 را تا پاییز به تعویق می‌اندازد و به جای آن در جریان کنفرانس فردا تنها از مک بوک پروها رونمایی می‌کند.

همان‌طور که تا پیش از این نیز گفته شد، این شایعه به طور صد در صد قابل اتکا نیست و به همین دلیل ممکن است اپل در جریان کنفرانس فردا با معرفی مک بوک ایر جدید، ادعای iclarified را بی‌اعتبار کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420