لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیفون ایکس پلاس احتمالاً امسال به لنز سوم مجهز خواهد شد

آیفون ایکس پلاس احتمالاً امسال به لنز سوم مجهز خواهد شد

شنیده‌های پیشین حاکی از آن بود که اپل تصمیم دارد تا دوربین آیفون‌ها را تا سال 2019 مجهز به لنز سوم کند. اما حالا شایعات جدید ادعا کرده‌اند که اپل امسال و در تولید آیفون ایکس پلاس از دوربین با لنز سوم استفاده خواهد کرد.

آنچه امروز با عنوان آیفون ایکس پلاس شناخته می‌شود، در حقیقت پرچم‌دار آیفون‌های 2018 خواهد بود و اپل تصمیم دارد تا این تلفن هوشمند را با پنل اولد 6.5 اینچی تولید کند. در این میان، اپل احتمالاً دوربین با لنز سوم خود را در این تلفن هوشمند تعبیه می‌کند.

خبرگزاری کره‌ای Korea Herald به تازگی اعلام کرده که اپل تصمیم دارد تا برای رقابت هر چه بیشتر با شرکت‌هایی نظیر هواوی، پروژه توسعه دوربین با لنز سوم در آیفون‌ها را تسریع بخشد و آن‌ها را زودتر از آنچه انتظار می‌رفت به بازار عرضه کند. این خبرگزاری اعلام کرده که اطلاعات خود را از طریق یکی از منابع آگاه در زنجیره تأمین قطعات آیفون‌ها در چین به دست آورده است.

بر همین اساس، اپل تصمیم دارد در سپتامبر امسال، از تلفن هوشمند پرچم‌دار خود با دوربین مجهز به سه لنز رونمایی کند. لنز سوم به دوربین آیفون‌ها اجازه می‌دهد تا به صورت دقیق‌تری عمق تصاویر را تشخیص دهد و به اصطلاح «دید استریوسکوپیک» این تلفن‌های هوشمند را برای اجرای محتوای مبتنی بر واقعیت افزوده افزایش دهد.

بسیاری از تحلیلگران بر این باور هستند که ارائه آیفون با لنز سوم به دلیل تصمیم اپل برای رقابت با شرکت هواوی و پرچم‌دار جدید این کمپانی با عنوان P20 است. P20 هواوی که به تازگی معرفی شده است، دارای سه لنز در دوربین پشتی خود هست.

بر اساس پیش بینی‌ها، اپل امسال سه تلفن هوشمند را در ماه سپتامبر معرفی می‌کند که بزرگ‌ترین آن‌ها با سایز 6.5 اینچ تولید و عرضه می‌شود که به احتمال زیاد مجهز به لنز سوم خواهد بود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373