لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیفون 6.1 اینچی تا ماه نوامبر عرضه نخواهد شد

آیفون 6.1 اینچی تا ماه نوامبر عرضه نخواهد شد

یک منبع خبر آگاه در کره جنوبی اعلام کرده که اپل برای تأمین قطعات ال سی دی به کار رفته در آیفون‌ها با مشکلات قابل توجهی مواجه شده است و به همین دلیل، عرضه آیفون 6.1 اینچی به احتمال زیاد با تأخیر حدوداً دو ماهه مواجه شود.

خبر گزاری The Bell در گزارش جدید خود اعلام کرده که اپل در زمینه تأمین قطعات پنل اولد به کار رفته در آیفون‌های 5.8 اینچی و6.5 اینچی امسال با هیچ مشکلی مواجه نبوده است و این کمپانی طبق روال عادی هر ساله دو پرچم‌دار خود را تا ماه سپتامبر معرفی و عرضه می‌کند. این در حالی است که اپل برای تأمین پنل ال سی دی به کار رفته در آیفون 6.1 اینچی امسال با مشکلات خاصی مواجه شده است و این محصول احتمالاً با تأخیر دو ماهه آماده عرضه شود.

اپل برای تأمین قطعات نمایشگر ال سی دی، با یک شرکت ژاپنی همکاری کرده است. این شرکت ژاپنی قرار است با استفاده از فناوری‌های نوین، پنل‌های ال سی دی را برای طراحی خاص بدون حاشیه و به همراه بریدگی خاص فیس آیدی تولید کند. به همین دلیل، اپل مجبور است تا برای تولید آیفون 6.1 اینچی با شرکت ژاپنی همکاری کند.

اما حالا The Bell ادعا کرده است که اپل در زمینه تولید انبوه پنل‌های ال سی دی خاص خود با مشکلات قابل توجهی همراه شده است و نمی‌تواند این محصولات را بر اساس جدول زمان بندی دقیق خود آماده کند. بر همین اساس، آیفون 6.1 اینچی امسال که قرار است در ماه سپتامبر معرفی شود، با کمی تأخیر و بین ماه‌های نوامبر تا دسامبر 2018 آماده عرضه می‌شود.

این در حالی است که اپل در زمینه تولید آیفون‌های پرچم‌دار امسال که با پنل اولد 5.8 و 6.5 اینچی تولید می‌شوند، با هیچ مشکلی مواجه نشده است و ال جی به عنوان تأمین کننده قطعات این محصولات، بر اساس جدول زمان بندی تعیین شده، پنل‌های اولد را به اپل تحویل می‌دهد. 

آیفون 9

برای مشاهده اخبار مربوط به آیفون 9 به لینک زیر مراجعه کنید.

آیفون 9

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373