لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ویدیوی فاش شده نشان از ارائه حالت تاریک در مک او اس 10.14 دارد

ویدیوی فاش شده نشان از ارائه حالت تاریک در مک او اس 10.14 دارد

یکی از کاربران شبکه‌های اجتماعی به تاگی یک ویدیوی کوتاه از مک او اس 10.14 را در وی سایت شبکه اجتماعی یوتیوب منتشر کرده است که برخی از قابلیت‌های این سیستم عالم را فاش می‌کند.

در این ویدیو که تنها 28 ثانیه زمان دارد API منبع ویرایش و کد نویسی اپ استور مک را نشان داده شده است. این کلیپ توسط Guilherme Rambo منتشر شده است که برخی از قابلیت‌ها و خصوصیات خاص مک او اس 10.14 در آن فاش شده است.

بر اساس این کلیپ، اپل حالت تاریک را به مک او اس آورده است و کاربران با استفاده از آن می‌توانند تمامی یا بخشی از پنجره‌ها را با رنگ تیره مشاهده کنند. علاوه بر این، اپل ابزار توسعه Xcode را نیز تغییر داده است و قابلیت‌های بیشتری را برای توسعه دهندگان در آن اعمال کرده است.

به طور کل، سه مسئله مهم از طریق این ویدیو مشخص شده است:

  • -XCode 10 مجهز به رابط کاربری تاریک شده است. علاوه بر این، آیکون Trash در داک پایین به طور کامل تغییر کرده است و رنگ آن نیز تیره‌تر شده است. این مسئله می‌تواند نشانه‌ای از آن باشد که اپل کل رابط کاربری سیستم عامل مک او اس 10.14 را مجهز به حالت تاریک کرده است.
  • -آیکون Apple NEWS در داک پایینی دیده می‌شود که به احتمال زیاد نشان از آن دارد که اپل نسخه دسکتاپ این اپلیکیشن را برای کامپیوترهای مک ارائه داده است.
  • -بک گراند این سیستم عامل تصویری از صحرای موجاوه است. این مسئله نشان از آن دارد که اپل نام این سیستم عامل را به عنوان macOS Mojave معرفی می‌کند. تا پیش از این شایعاتی در مورد انتخاب این نام برای مک او اس جدید منتشر شده بود که حالا با انتشار این ویدیو شایعات یاد شده قوت گرفته‌اند.

اپل بر اساس جدول زمان‌بندی خود باید مک او اس 11.4 را فردا در جریان روز اول کنفرانس جهانی توسعه دهندگان معرفی کند. 

.h_iframe-aparat_embed_frame{position:relative;} .h_iframe-aparat_embed_frame .ratio {display:block;width:100%;height:auto;} .h_iframe-aparat_embed_frame iframe {position:absolute;top:0;left:0;width:100%; height:100%;}

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420