لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل از سیستم تبلیغاتی درون برنامه‌ای استفاده می‌کند

اپل از سیستم تبلیغاتی درون برنامه‌ای استفاده می‌کند

 گزارش‌های جدید حاکی از آن است که شرکت اپل تصمیم دارد تا از سیستم تبلیغاتی درون برنامه‌ای استفاده کند.

بر اساس جدیدترین گزارش خبرگزاری وال‌استریت ژورنال، شرکت اپل رایزنی‌های لازم را با برخی از توسعه‌دهندگان اپلیکیشن‌های محبوب و پراستفاده در اپ استور انجام داده است و در آینده‌ای نزدیک تبلیغاتی هدفمند از طریق این سیستم به کاربران نشان داده می‌شود.

اپل در حال حاضر با توسعه‌دهندگان دو اپلیکیشن پراستفاده، یعنی اسنپ چت و پبینترست در مورد این مسئله رایزنی کرده است. این سیستم تبلیغاتی به صورت هوشمند، اطلاعات کاربران را با رعایت حریم خصوصی کاربران جمع‌آوری می‌کند و از طریق آن و بسته به سلیقه کاربر، تبلیغاتی هوشمند را به آن‌ها نشان می‌دهد.

در ادامه گزارش وال‌استریت ژورنال آمده است که اپل از سال 2016 تاکنون بیش از 1 میلیارد دلار از نمایش تبلیغات هدفمند در اپلیکیشن‌های مختلف اپ استور، درآمد داشته است و حالا این کمپانی تصمیم دارد تا با استفاده از سیستم‌های هوشمندتر، تبلیغات را به صورت هدفمندتری به کاربران نشان دهد.

پس از ارائه این سیستم توسط اپل، کاربران آیفون‌ها در حین جست‌ و جو در اپلیکیشن پینترست و اسنپ چت با تبلیغاتی هوشمندانه مواجه خواهند شد و اپل از طریق نمایش آن‌ها و تعداد کلیک‌های انجام ‌شده روی آن‌ها هزینه مشخصی را از صاحب تبلیغات دریافت می‌کند.

موضوع اغلب این موارد نشان داده‌شده، شامل تبلیغ اپلیکیشن‌ها مختلف است. بر همین اساس، توسعه‌دهندگان اپلیکیشن‌ها می‌توانند با ارائه مبلغی مشخص به اپل، نام اپلیکیشن و خصوصیات آن را بین کاربران تبلیغ کنند. این سیستم هوشمند با استفاده از دریافت اطلاعات کاربران، سلیقه آن‌ها را یاد می‌گیرد و بر اساس آن، تبلیغاتی که ممکن است باعث، افزایش تمایل آن‌ها به استفاده از اپلیکیشن مورد نظر شود را نشان می‌دهد.

اپل احتمالا از این سیستم تبلیغاتی جدید در جریان کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان که قرار است فردا شب برگزار شود، رونمایی می‌کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420