لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

از کنفرانس WWDC 2018 چه انتظاراتی باید داشت؟

از کنفرانس WWDC 2018 چه انتظاراتی باید داشت؟

اپل قرار است فردا کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان امسال را برگزار کند و طی آن برخی از محصولات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری جدید خود را رونمایی می‌کند.

رونمایی از محصولات جدید باعث شده تا بسیاری از کاربران و طرفداران محصولات اپل، هیجان زیادی برای این کنفرانس داشته باشند. کنفرانس اپل قرار است فردا، دوشنبه 14 خرداد 1397 ساعت 10.00 صبح به وقت کالیفرنیا (9.30 بعدازظهر به وقت تهران) برگزار شود. در ادامه این مطلب تصمیم داریم تا انتظاراتی که کاربران و تحلیلگران از این کنفرانس دارند را بررسی کنیم.

  • -محصولات نرم‌افزاری

فلسفه اصلی برگزاری کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان، در حقیقت معرفی محصولات نرم‌افزاری جدید است. اپل به همین دلیل نیز آن را برای توسعه‌دهندگان برگزار می‌کند تا این افراد بتوانند با خصوصیات نرم‌افزارها و سیستم‌عامل‌های جدید آشنا شوند. سیستم‌عامل‌هایی که قرار است در کنفرانس WWDC 2018 امسال معرفی شوند شامل موارد زیر می‌شود:

  • 1.آی او اس 12

آی او اس 12 قرار است قابلیت‌های بسیار بیشتری را به آیپد و آیفون بیاورد. کاربران با استفاده از این نسخه از سیستم‌عامل می‌توانند به مواردی نظیر اپلیکیشن‌های مبتنی بر ARKit2.0 و احتمالاً حالت Dark Mode دسترسی داشته باشند. برای مطالعه تمامی قابلیت‌های احتمالی آی او اس 12 به این لینک مراجعه کنید.

  • 2.مک او اس 10.14

حدس و گمان‌ها در مورد مک او اس 10.14 تنها به مجموعه نام های احتمالی آن خلاصه نمی‌شود. بلکه تحلیلگران و توسعه‌دهندگان از این نسخه از سیستم‌عامل دسکتاپ اپل، انتظارات بیشتری دارند. کاربران انتظار دارند تا هوم کیت در این نسخه به کامپیوترهای مک بیاید و طراحی آن با آی او اس یکپارچه‌تر شود. برای مطالعه تمامی قابلیت‌های احتمالی مک او اس 10.14 به این لینک مراجعه کنید.

  • 3.واچ او اس 5 و تی وی او اس 12

دو سیستم‌عامل دیگری که کاربران در مورد آن‌ها انتظارات زیادی دارند، شامل واچ او اس 5 و تی وی او اس می‌شوند. کاربران انتظار دارند تا واچ او اس 5 مجهز به امکان تنظیم واچ فیس‌های متفرقه شود و همچنین تی وی او اس 12 مجهز به مرورگر اینترنتی سافاری شود. برای مطالعه قابلیت‌های احتمالی واچ او اس 5 به این لینک و مطالعه قابلیت‌های احتمالی تی وی او اس 12 به این لینک مراجعه کنید.

  • -محصولات سخت‌افزاری

به طور کل، پیش‌بینی‌های منتشر شده از WWDC 2018 حاکی از آن است که اپل در این رویداد دو محصول سخت‌افزاری را رونمایی می‌کند که شامل آیفون اس ای 2018 و مک بوک پروهای 2018 می‌شوند.

  • 1.آیفون اس ای 2018

آیفون اس ای 2018 به احتمال زیاد با طراحی مشابه با آیفون ایکس و به همراه فیس آیدی تولید می‌شود. برای مطالعه بیشتر در مورد خصوصیات احتمالی آیفون اس ای 2018 به این لینک مراجعه کنید.

  • 2.مک بوک 2018

مک بوک 2018 نیز همانند سال گذشته احتمالاً با کانفیگ جدید و قدرتمندتر تولید می‌شود. در این میان مهم‌ترین مسئله در مورد این سری محصولات شامل تغییر طراحی کیبوردهای پروانه‌ای می‌شود که به احتمال زیاد اپل آن‌ها را تغییر خواهد داد. برای مطالعه در مورد کیبوردهای پروانه به این لینک مراجعه کنید. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373