لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آموزش: چگونه از دزدی نبودن آیفون خریداری شده مطمئن شویم؟

آموزش: چگونه از دزدی نبودن آیفون خریداری شده مطمئن شویم؟

 یکی از مهم‌ترین چالش‌هایی که بر سر خرید آیفون‌ها در بازار وجود دارد، نگرانی در مورد خرید آیفون دسته دوم به جای نو و خرید آیفون دزدی است.

خرید آیفون دزدی، حتی از روی ناآگاهی ممکن است باعث ایجاد مسئولیت‌ها و دردسرهای قانونی مختلف شود. علاوه بر این، معمولاً افراد سودجو این محصولات را به جای دستگاه نو به قربانیان خود می‌فروشند و از هر دو طرف سود می‌برند. به همین دلیل به شدت توصیه می‌شود تا در هنگام خرید آیفون نو یا دسته دوم حتماً موارد زیر را رعایت کنید.

1.از مراکز نامعتبر خرید نکنید

آیفون‌ها محصولاتی با ارزش و گران قیمت هستند. همین مسئله باعث تا کلاه برداری‌های زیادی در زمان فروش آن‌ها صورت بگیرد. پس به همین دلیل، سعی کنید تا محصول مورد نظر خود را از مراکز معتبر تهیه کنید. به یاد داشته باشید که در برخی اوقات افراد سودجو با ارائه قیمت‌های بسیار ارزان و غیرعادی قربانیان خود را به دام می‌اندازند.

2.Check Coverage اپل را بررسی کنید

اگر تصمیم به خرید آیفون نو دارید، حتماً پیش از باز کردن بسته بندی، به وب سایت Check Coverage اپل مراجعه کرده و سریال دستگاه را در آن وارد کنید. این صفحه شما را از لحاظ نو بودن یا استفاده شدن آن بررسی می‌کند.

3.بررسی رجیستری دستگاه در سامانه همتا

سامانه همتا، نام مالک تلفن‌های هوشمند را در خود ثبت می‌کند. در صورتی که قادر به ثبت نام خود به عنوان مالک دستگاه در این سامانه نباشید، دستگاه شما یا رجیستر نشده است و یا به نام فرد دیگری ثبت شده است. یکی از مزیت‌های سامانه همتا در حقیقت مشخص شدن دستگاه‌های معمولی از دستگاه‌های سرقتی هستند.

4.بررسی اپل آیدی دستگاه

به یاد داشته باشید که دستگاه خریداری شده، چه نو و چه دسته دو نباید روی آن اپل آیدی تنظیم شده باشد. به همین دلیل وارد بخش Settings شده و در قسمت بالای آن، از عدم ثبت اپل آیدی فردی دیگر در آن مطمئن شوید. صاحب دستگاه دسته دوم باید پیش از فروش دستگاه به شما، حتماً باید حساب کاربری خود را از آن حذف کند. فردی که صاحب واقعی آیفون دسته دوم باشد، باید حتماً رمز عبور اپل آیدی خود را داشته باشد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373