لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اسپاتیفای در مورد ابهامات قوانین جدید خود توضیح داد

اسپاتیفای در مورد ابهامات قوانین جدید خود توضیح داد

 اسپاتیفای در مورد ابهامات ایجاد شده در مورد قوانین مربوط به حذف محتویان خشونت آمیز توضیح داده است. بر اساس این توضیحات، برخی از محتویات دیگر در پلی لیست‌های این سرویس قرار نخواهند گرفت.

هفته گذشته، سرویس پخش موسیقی اسپاتیفای طی آپدیت بیانیه و خط مشی خود، اعلام کرده بود که برخی از محتویات را از دسترسی کاربران خارج می‌کند. بر همین اساس، مشخص شده بود که رفتار اسپاتیفای با موسیقی‌هایی که در آن‌ها از عبارات بی‌ادبانه، توهین آمیز و خشونت آمیز استفاده شده است، نسبت به دیگر موسیقی‌ها تغییر خواهد کرد و این سرویس پخش موسیقی محدودیت‌هایی را برای آن‌ها در نظر خواهد گرفت.

انتشار این بیانیه باعث به وجود آمدن ابهاماتی در میان طرفداران و کاربران این سرویس پخش موسیقی شده بود. بسیاری از کاربران بر این باور بودند که اسپاتیفای تصمیم دارد تا این محتویات را از سرویس پخش موسیقی خود حذف کند تا کاربران دیگر توان دسترسی به این آهنگ‌ها را نداشته باشند.

اما حالا اسپاتیفای در مورد این مسئله توضیحات بیشتری داده است تا ابهامات مربوط به این مسئله برطرف شود. Daniel Ek مدیر عامل اجرایی اسپاتیفای اعلام کرده است که این سرویس پخش موسیقی باید حتماً شامل تمامی موسیقی‌های سراسر دنیا باشد و بدون شک موسیقی‌هایی که در آن‌ها از محتویات خشونت بار استفاده شده است نیز در این سرویس باقی خواهند ماند. با این حال این موسیقی‌ها برای تمامی کاربران پخش نشده و آن‌ها از حضور در پلی لیست‌های پر استفاده محرم خواهند شد.

این مسئله باعث می‌شود تا کاربران به صورت اتفاقی به این موسیقی‌ها دسترسی پیدا نکنند، و تنها روش برای گوش کردن به آن‌ها، از طریق جست و جو کردن دقیق نام آن‌ها باشد.

تا پیش از این نیز، اسپاتیفای از برچسب explicit برای مشخص کردن موسیقی‌های دارای محتویات نامناسب برای کودکان و خانواده استفاده کرده بود. اما حالا محدودیت جدید باعث می‌شود تا این محتویات به صورت اتفاقی نیز برای کاربران پخش نشود.

برای خرید حساب کاربری قانونی اسپاتیفای به این لینک مراجعه کنید.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373