لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مشاهده کنید: تصویر مفهومی مهم از آیفون 2018 منتشر شد

مشاهده کنید: تصویر مفهومی مهم از آیفون 2018 منتشر شد

وب سایت روسی Wylsa به تازگی تصاویر مفهومی مهمی از خط تولید آیفون 2018 منتشر کرده است.

از شایعات گذشته، مشخص شده است که اپل در سال جدید تصمیم دارد تا سه مدل آیفون را تا ماه سپتامبر (شهریور 1397) رونمایی کند. این تلفن‌های هوشمند، شامل دو پرچم‌دار 5.8 اینچی و 6.5 اینچی با نمایشگر اولد می‌شوند که با دوربین دوگانه تولید و عرضه می‌شوند.

علاوه بر این، اپل تصمیم دارد تا یک تلفن هوشمند ارزان قیمت را نیز را نمایشگر ال سی دی با سایز 6.1اینچ تولید و عرضه کند که به احتمال زیاد، دوربین به کار رفته در آن تنها دارای یک لنز هست.

این تصاویر، مشخصات کامل مربوط به ابعاد آیفون 2018 را نشان می‌دهد. بر همین اساس، آیفون 5.8 اینچی امسال با همان ابعاد آیفون ایکس تولید می‌شود که برابر با 70.9 در 143.5 در 7.7 میلی متر است. علاوه بر این، آیفون 6.5 اینچی که بزرگ‌ترین آیفون امسال خواهد بود، با ابعاد 77.41 در 157.53 در 7.68 میلی متر تولید می‌شود.

آیفون 6.1 اینچی نیز که به‌عنوان ارزان‌ترین تلفن هوشمند اپل در سال جدید عرضه می‌شود دارای ابعاد 75.72 در 150.91 در 8.32 میلی متر خواهد بود.

وب سایت روسی Wylsa همچنین تصاویری از قسمت پشتی و جلویی هر سه آیفون به صورت یک جا منتشر کرده است. در این تصاویر مشخص شده است که اپل پرچم‌داران خط تولید آیفون 2018 را با دوربین دوگانه و با ظاهری مشابه با آیفون ایکس تولید می‌کند. علاوه بر این، آیفون 6.1 اینچی ارزان قیمت نیز در قسمت جلویی با ظاهر مشابه دو آیفون دیگر طراحی شده است؛ اما در قسمت پشتی آن، همانند آیفون 8 و آیفون 7 از دوربین تک لنز استفاده شده است.

شایعات دیگری که از روز گذشته منتشر شده است، نیز حاکی از آن است که اپل آیفون 6.1 اینچی را تنها با یک لنز در قسمت پشتی تولید می‌کند تا قیمت این محصول را کاهش دهد. این شایعات همچنین ادعا شده که تلفن هوشمند ارزان قیمت این مجموعه از پنل پشتی آلومینیومی استفاده می‌کند و امکان شارژ به صورت بی‌سیم را نخواهد داشت. 

اخبار ایفون 9

برای مشاهده اخبار مربوط به ایفون 9 به لینک زیر بروید.

ایفون 9

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373