لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیا اپل در WWDC 2018 به مشکل کیبورد مک بوک‌ها پاسخ می‌دهد؟

آیا اپل در WWDC 2018 به مشکل کیبورد مک بوک‌ها پاسخ می‌دهد؟

مشکلات مربوط به کیبورد مک بوک‌ها به تازگی سر و صدای زیادی به پا کرده است و حالا پیش بینی‌های مطرح شده حاکی از آن است که اپل در جریان کنفرانس WWDC 2018 به این مسئله پاسخی قاطع می‌دهد.

به طور کل، اپل از سال 2016 طراحی کیبورد مک بوک‌ها را تغییر داده است و از طراحی کیبوردهای پروانه‌ای در این سری محصولات استفاده کرده است. اپل اعلام کرده که این طراحی باعث می‌شود تا توازن در میان بخش پشتی دکمه‌ها ایجاد شده و دکمه‌ها کارکرد بهتری نسبت به قبل داشته باشند.

این در حالی است که بسیاری از کاربران از این طراحی ابراز نارضایتی کرده‌اند و اعلام کرده‌اند که دکمه‌های پروانه‌ای باعث می‌شود تا گرد و غبار و ذرات ریز به راحتی زیر دکمه‌ها بروند و کارکرد کیبورد را با مشکلات جدی مواجه کنند. همین مسئله باعث شده تا حداقل دو پرونده قانونی نیز از طرف کاربران مک بوک‌ها علیه اپل تنظیم شود.

تحلیل‌های انجام شده توسط وب سایت AppleInsider نیز نشان می‌دهد که کیبوردهای مک بوک پرو 2016 دو برابر احتمال خرابی بیشتری نسبت به کیبورد مک بوک‌های قدیمی دارد و همین مسئله باعث شده تا بسیاری از کاربران با مشکلات قابل توجهی مواجه شوند. وب سایت iFixit نیز در بررسی‌های خود اعلام کرده که اپل برای تولید این کیبوردها زحمت بیشتری کشیده است، با این حال این طراحی کاربری را فدای مسائل دیگر نظیر زیبایی و ایجاد حس خوب هنگام فشردن دکمه‌ها کرده است.

در این میان، اپل در جریان کنفرانس جهانی توسعه دهندگان 2018 احتمالاً از سری جدید مک بوک‌ها رونمایی می‌کند و در این میان تحلیلگران بر این باور هستند که این کمپانی در جریان رویداد بزرگ پس فردای خود، پاسخی قاطع به این مشکل می‌دهد. بر اساس این پیش بینی‌ها، اپل کیبورد مک بوک‌های جدید را با طراحی جدیدی تولید می‌کند که دیگر مشکلات گذشته طراحی پروانه‌ای کلیدهای کیبورد را برطرف می‌کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373