لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیفون اس ای 2018 به احتمال زیاد با بریدگی کوچک‌تری طراحی شده است

آیفون اس ای 2018 به احتمال زیاد با بریدگی کوچک‌تری طراحی شده است

 بر اساس شایعات جدید منتشر شده، آیفون اس ای 2018 فرار است با بریدگی کوچک‌تری نسبت به آیفون ایکس طراحی شود.

روز گذشته یکی از کاربران شبکه اجتماعی توییتر، تصویری احتمالی از محافظ نمایشگر آیفون اس ای 2 در کنار آیفون ایکس منتشر کرده است که نشان می‌دهد که این آیفون 4.7 اینچی جدید اپل با طراحی مشابه به همراه بریدگی کوچک‌تر در بالای نمایشگر تولید و عرضه خواهد شد.

در صورت واقعی بودن این تصویر، می‌توان مطمئن بود که آیفون اس ای 2 با سیستم احراز هویت بیومتریک فیس آیدی تولید شده و تاچ آیدی از آن حذف خواهد شد. اپل می‌تواند با استفاده از این طراحی، آیفون اس ای 2 را با ابعاد مشابه iPhone SE 2016 تولید کند و در عین حال با حذف حاشیه‌های کناری، اندازه نمایشگر را افزایش دهد.

این شایعات در حالی مطرح شده است که کنفرانس جهانی توسعه دهندگان امسال یا همان WWDC 2018 قرار است پس فردا برگزار شود و اپل به احتمال زیاد از آیفون اس ای 2018 در جریان این رویداد، رونمایی می‌کند. بر اساس پیش بینی‌های اپل در جریان رویداد پس فردا، از آیفون اس ای 2018 در کنار محصولات نرم افزاری خود رونمایی خواهد کرد.

در صورت حقیقت داشتن این شایعه، اپل تمامی آیفون‌های 2018 را با ظاهر و طراحی مشابه با آیفون ایکس تولید خواهد کرد. دکمه هوم قرار است از تمامی مدل‌های این تلفن‌های هوشمند حذف شده و به جای آن طراحی تمام صفحه به همراه فیس آیدی قرار گیرد.

برخی از تحلیلگران بر این باور هستند که با وجود ارائه سیستم احراز هویت فیس آیدی در آیفون اس ای 2 دوربین جلویی این تلفن هوشمند برخی از قابلیت‌های دوربین ترودپت ارائه شده در آیفون ایکس را نخواهد داشت. بر همین اساس، پیش بینی می‌شود تا این تلفن هوشمند به صورت پیش‌فرض قابلیت عکاسی سلفی در حالت پرتره را نداشته باشد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420