لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیفون‌های 2018 بیش از 350 میلیون دلار فروش خواهند کرد

آیفون‌های 2018 بیش از 350 میلیون دلار فروش خواهند کرد

بر اساس پیش بینی‌هایی که اخیراً منتشر شده است، آیفون‌های 2018 در بازه 12 تا 18 ماهه پس از معرفی و عرضه، بیش از 350 میلیون دلار فروش خواهند داشت.

این پیش بینی توسط Daniel Ives تحلیلگر GBH Insights منتشر شده است کهطی آن پیش بینی شده که اپل با معرفی و عرضه آیفون‌های 2018 موفقیت بزرگی را در بازار تلفن‌های هوشمند برای خود رقم خواهد زد.

مجله بیزینس اینسایدر نیز این پیش بینی را مورد بررسی قرار داده است. نویسنده این مجله نوشته است که در سال گذشته، اپل از آیفون 8، آیفون 8 پلاس و آیفون ایکس با برچسب قیمت بسیار بالا نسبت به سال گذشته رونمایی کرد. همین مسئله در نهایت باعث شد تا بسیاری از کاربران تصمیم به ارتقای آیفون خود نگیرند و از تلفن‌های هوشمند قدیمی خود نظیر آیفون 7، آیفون 6 اس و آیفون 6 به همراه نسخه‌های پلاس آن‌ها استفاده کنند.

اما حالا اپل تصمیم گرفته تا در سال 2018 سیاست خود را برای تولید و عرضه آیفون‌ها تغییر دهد و بر اساس آن قیمت کلی آیفون‌ها را کاهش دهد. اپل امسال تصمیم دارد تا یک مدل آیفون اس ای را به همراه سه مدل دیگر آیفون رونمایی کند. سه مدل آیفون یاد شده با اندازه نمایشگر 5.8، 6.1 و 6.5 تولید و عرضه می‌شوند.

در میان این محصولات، آیفون 6.1 اینچی باقابلیت‌های بیشتر و با قیمت ارزان‌تر وجود خواهد داشت. این تلفن هوشمند در کنار آیفون اس ای 2018 می‌توانند قیمت کلی آیفون‌ها را کاهش دهند. در حقیقت سیاست‌های کلی اپل بر اساس این است که در سال جدید آیفون‌های میان رده را در کنار آیفون‌های پرچم‌دار تولید و عرضه کند که در نهایت باعث افزایش میزان فروش تلفن هوشمندهای خود شود.

Daniel Ives در نهایت اعلام کرده که مهم‌ترین عامل برای افزایش میزان فروش آیفون‌ها، کسب اعتماد کاربران آیفون‌های قدیمی‌تر است. اپل می‌تواند با ارائه آیفون‌های پرکاربردتر و ارزان قیمت‌تر، کاربران را به ارتقای آیفون‌های جدید تشویق کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420