لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

سرویس پرداخت واتس اپ برای رقابت با Apple Pay ارائه شد

سرویس پرداخت واتس اپ برای رقابت با Apple Pay ارائه شد

 توسعه دهندگان پیام رسان واتس اپل به تازگی از یک سرویس پرداخت آنلاین درون برنامه‌ای رونمایی کرده‌اند تا با سرویس‌های مشابه نظیر Apple Pay Cache رقابت کنند.

واتس اپ اعلام کرده که برای ارائه این سرویس پرداخت، در حال حاضر با سه بانک در آمریکا همکاری کرده است. کاربرانی که در این بانک‌ها حساب داشته باشند، می‌توانند با اتصال اطلاعات حساب بانکی خود به پیام رسان واتس اپ به کاربران دیگر پول انتقال دهند.

گفتنی است که این قابلیت در حال حاضر تنها برای برخی از کاربران دستگاه‌های مبتنی بر سیستم عامل اندروید ارائه شده است؛ با این حال واتس اپ قول داده که در آینده نزدیک این سرویس پرداخت را برای تمام کاربران و برای آیفون‌ها نیز ارائه خواهد داد. بانک‌هایی که در حال حاضر قادر به ارائه سرویس یاد شده هستند شامل HDFC، ICICI و Axis هستند و واتس اپ تصمیم دارد تا با جلب توجه هر چه بیشتری در این زمینه، با بانک‌ها و موسسه‌های مالی دیگر نیز همکاری کند.

بحث ارائه سرویس‌های پرداخت آنلاین از طریق سرویس‌های مختلف اینترنتی در چند سال اخیر بسیار داغ شده است و همین مسئله باعث شده تا بسیاری از سرویس‌های اینترنتی اقدام به ارائه قابلیت‌های مشابه کنند. در این میان، اپل از حدود دو سال پیش این امکان را از طریق معرفی سرویس Apple Pay و تعبیه NFC در آیفون‌ها به کاربران ارائه داد. مهم‌ترین مزیت Apple Pay در برابر رقبای دیگر، شامل ایمن بودن درگاه پرداخت تراکنش از طریق استفاده از سیستم‌های احراز هویت بیومتریک نظیر تاچ آیدی و فیس آیدی است.

واتس اپ، اولین سرویس آنلاینی نیست که چنین قابلیتی را به کاربران خود ارائه داده است. تا پیش از این، اینستاگرام نیز از قابلیتی مشابه برای کاربران رونمایی کرده بود. گفتنی است که واتس اپ و اینستاگرام هر دو زیر مجموعه شرکت فیس بوک هستند و اقدام‌های مشابه آن‌ها نشان از اجرایی شدن سیاست‌های جدید فیس بوک دارد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420