لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اولین بتای مک او اس 10.13.6 برای توسعه دهندگان عرضه شد

اولین بتای مک او اس 10.13.6 برای توسعه دهندگان عرضه شد

 شرکت اپل از چند ساعت پیش اولین بتای مک او اس 10.13.6 را برای توسعه دهندگان آماده دانلود و نصب کرده است.

مک او اس 10.13.6 در کنار عرضه نسخه نهایی مک او اس 10.13.5 آماده ارائه شده است. توسعه دهندگانی که حساب 99 دلاری مخصوص را دریافت کرده‌اند، از همین حالا می‌توانند با مراجعه به بخش Developer Center این به روز رسانی را به همراه کیت توسعه دهندگان دریافت کردهو روی دستگاه‌های خود آن را تست کنند.

گفتنی است که مک او اس 10.13.6 در کنار آی او اس 11.4.1 در اختیار توسعه دهندگان قرار گرفته است. از آنجایی که این دو سیستم عامل به تازگی عرضه شده‌اند لیست کامل قابلیت‌های ارائه شده در آن‌ها مشخص نیست. با این حال پیش بینی می‌شود که این به روز رسانی شامل رفع باگ‌های جزئی در نسخه پیشین مک او اس باشد.

عرضه مک او اس 10.13.6 دقیقاً چند روز پیش از شروع کنفرانس جهانی توسعه دهندگان یا WWDC 2018 نشان از آن دارد که اپل به احتمال زیاد قصد دارد تا عرضه نسخه‌های بتا و عمومی مک او اس 10.14 را تا حدودی به تعویق بی اندازد. این به نسخه در حقیقت ششمین به روز رسانی جزئی مک او اس 10.13 با عنوان High Sierra به حساب میاید و به نظر می‌رسد که آخرین به روز رسانی این نسخه نیز باشد.

بر همین اساس، پیش بینی می‌شود تا کاربران کامپیوترهای مک تا پیش از استفاده از مک او اس 10.14 از نسخه ششم High Sierra به عنوان جدیدترین سیستم عامل استفاده کنند. گفتنی است که به دلیل مسائل مربوط به زمان بندی، احتمالاً اپل فرایند عرضه نسخه‌های بتای مک او اس 10.13.6 را کوتاه‌تر کند و آن را سریع‌تر از دیگر نسخه‌ها به کاربران عمومی عرضه کند.

اپل باید با توجه به جدول زمان بندی خود، مک او اس 10.14 را نهایتاً تا ماه سپتامبر (شهریور 97) در اختیار کاربران عادی قرار دهد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420