لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اولین بتای آی او اس 11.4.1 منتشر شد

اولین بتای آی او اس 11.4.1 منتشر شد

 تنها یک روز از عرضه نسخه نهایی آی او اس 11.4 گذشته است و حالا اپل از چند ساعت پیش عرضه اولین بتای آی او اس 11.4.1 را شروع کرده است.

توسعه دهندگانی که حساب 99 دلاری اپل را خریداری کرده‌اند، از همین حالا می‌توانند با مراجعه به بخش Developer Center آی او اس 11.4.1 را به همراه کیت مخصوص توسعه دهندگان دریافت کرده و آن را روی دستگاه‌های خود نصب کنند. با وجود عرضه این نسخه از سیستم عامل، هنوز معلوم نیست که اپل چه تغییراتی را در آن ارائه داده است.

بسیاری از توسعه دهندگانی که این نسخه را دریافت کرده‌اند، ادعا کرده‌اند که تنها تغییرات ارائه شده در این نسخه شامل بهبود بازدهی آیفون‌ها و آیپدها می‌شود.

آی او اس 11.4.1در حالی منتشر شده است که تنها چند روز به شروع کنفرانس جهانی توسعه دهندگان باقی مانده است. اپل تصمیم دارد تا در جریان رویداد روز اول این کنفرانس، از آی او اس 12 به همراه قابلیت‌های ویژه آن رونمایی کند. طبق رسم همیشگی، آی او اس 12 باید تنها چند روز پس از رونمایی برای توسعه دهندگان به صورت بتا عرضه شود. اما حالا با عرضه اولین نسخه بتای آی او اس 11.4.1 به نظر می‌رسد که اپل روند عرضه نسخه بتای آی او اس 12 را به تعویق بی اندازد.

بر همین اساس، اپل احتمالاً عرضه نهایی آی او اس 12 را نیز با کمی تأخیر انجام دهد. کنفرانس جهانی توسعه دهندگان WWDC 2018 فرار است در روز دوشنبه، 4 ژوئن معادل 14 خرداد برگزار شود. بر اساس برنامه زمان بندی هر ساله، اپل باید این سیستم عامل را در ماه سپتامبر (شهریور ماه) برای کاربران عادی عرضه کند. این در حالی است که عرضه آی او اس 11.41 ممکن است که باعث شود تا کاربران آی او اس 12 را حداقل یک ماه دیرتر از آنچه انتظار می‌رود دریافت کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373