لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اولین دکورهای مخصوص کنفرانس اپل در مرکز McEnery نصب شدند

اولین دکورهای مخصوص کنفرانس اپل در مرکز McEnery نصب شدند

تنها چند روز به شروع کنفرانس اپل باقی مانده است و این کمپانی از همین حالا فرایند آماده سازی مکان برگزاری آن را شروع کرده است.

تا پیش از این مشخص شده بود که برخلاف تصور عموم، اپل تصمیمی برای برگزاری کنفرانس جهانی توسعه دهندگان در اپل پارک و سالن استیو جابز ندارد. کنفرانس اپل قرار از مانند سال گذشته در مرکز McEnery واقع در شهر سن خوزه برگزار شود.

بر همین اساس، شرکت اپل از همین حالا فرایند آماده سازی و نصب دکورهای لازم برای این کنفرانس را در مرکز McEnery شروع کرده است. بسیاری از خبرنگارانی که به این مرکز مراجعه کرده‌اند، با بیلبوردها و بنرهای مختلف این رویداد بزرگ مواجه شده‌اند و عکس‌هایی از آن‌ها را منتشر کرده‌اند.

جالب اینجا است که تمامی این دکورها، همانند تصویر دعوت نامه کنفرانس اپل برای سال جدید با رنگ سفید طراحی شده‌اند. این مسئله نشان می‌دهد که اپل به رنگ سفید علاقه ویژه‌ای دارد و استفاده از این رنگ را تنها به تولید لوازم جانبی محصولات خود محدود نکرده است.

کنفرانس اپل که با نام کامل کنفرانس جهانی توسعه دهندگان با WWDC 2018 شناخته می‌شود، قرار است در روز دوشنبه 14 خرداد 96 ساعت 10 صبح به وقت غرب آمریکا برگزار شود. در این مراسم قرار است از نسخه جدید سیستم عامل‌های اختصاصی اپل، شامل آی او اس 12، مک او اس 10.14، واچ او اس 5 و تی وی او اس 12 رونمایی شود. علاوه بر این محصولات نرم افزاری، بسیاری از تحلیلگران پیش بینی کرده‌اند که اپل در جریان این مراسم از محصولات سخت افزاری جدیدی نظیر نسل جدید مک بوک پروها، آیفون اس ای 2018 و همچنین نسخه جدید و ارزان قیمت هوم پاد رونمایی می‌کند.

پیش بینی‌های منتشر شده همچنین حاکی از آن است که اپل در جریان این مراسم از نسل جدید اسپیکر هوشمند خود با قیمت ارزان‌تر و تحت برند بیتس رونمایی می‌کند که قرار است کاربردهای مشابهی با اسپیکر بیتس داشته باشد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373