لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل لیست دستگاه‌های سازگار با AirPlay 2 را منتشر کرد

اپل لیست دستگاه‌های سازگار با AirPlay 2 را منتشر کرد

با عرضه جدیدترین نسخه سیستم عامل آی او اس به همراه سیستم ارتباطی AirPlay 2 اپل لیست دستگاه‌های سازگار با آن را در وب سایت رسمی خود منتشر کرده است.

لیست منتشر شده در وب سایت رسمی اپل تمامی محصولات سازگار با سیستم ارتباطی AirPlay 2 را نام برده است. این محصولات شامل اسپیکرهایی است که در آینده نزدیک از طریق آپدیت‌های نرم افزاری فریمور با AirPlay 2 سازگار می‌شوند و یا در آینده قرار است به همراه پشتیبانی از این سیستم ارتباطی برای فروش در بازار آماده شوند.

این محصولات، شامل هوم پاد اپل در کنار برخی از مدل‌های محصولات برندهای پرمیوم Beoplay، Denon، Libratone، Marantz، Naim و Sonos می‌شوند. شرکت‌های تولید کننده این محصولات در حقیقت برای ارائه سیستم ارتباطی AirPlay لایسنس استفاده از آن را از شرکت اپل خریداری کرده‌اند.

شرکت اپل اعلام کرده که در حال حاضر تعداد دستگاه‌های سازگار با این سیستم ارتباطی محدود هستند؛ اما در آینده نزدیک، تعداد بیشتری از کمپانی‌های تولید کننده دستگاه‌های صوتی به آن مجهز خواهند شد و محصولات جدیدی را تولید خواهند کرد. سیستم ارتباطی AirPlay 2 از چند ساعت پیش به صورت عمومی و در کنار آی او اس 11.4 در اختیار کاربران قرار گرفته است و به همین دلیل تعداد دستگاه‌های سازگار با آن تا حدودی کم هست. با این حال اپل قول داده که در آینده نزدیک تعداد این دستگاه‌ها را افزایش می‌دهد.

گفتنی است که هیچ کدام از اسپیکرهایی که در لیست وب سایت اپل نام آن‌ها ثبت شده است، در حال حاضر قادر به پشتیبانی از AirPlay 2 نیستند، با این حال شرکت‌های تولید کننده آن‌ها در آینده نزدیک با توسعه فریمور جدید برای آن‌ها، به کاربران امکان ارتباط از طریق AirPlay 2 را خواهد داد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد این محصولات می‌توانید به صفحه AirPlay2 در وب سایت رسمی کمپانی اپل مراجعه کنید.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420