لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

هوم پاد برای کاربران زبان‌های دیگر نیز آماده می‌شود

هوم پاد برای کاربران زبان‌های دیگر نیز آماده می‌شود

 شرکت اپل از چند ساعت پیش به صورت رسمی اعلام کرده که تصمیم دارد تا هوم پاد را برای کاربران دیگر زبان‌ها نیز آماده کند.

بر همین اساس، هوم پاد قرار است از روز 18 ژوئن در کشورهای کانادا، آلمان و فرانسه نیز آماده عرضه شود. بر همین اساس، اپل در آپدیت‌های جدید این محصول، پشتیبانی از زبان‌های آلمانی، فرانسوی، فرانسوی با لهجه کانادایی و انگلیسی با لهجه کانادایی را ارائه داده است.

کاربران هوم پاد می‌توانند با آپدیت تلفن هوشمند خود به آی او اس 11.4 از این پس دستیار دیجیتالی سیری را با زبان‌ها و لهجه‌های دیگر زبان انگلیسی فراخوانی کرده و دستورهای صوتی مختلف را به آن بدهند. گفتنی است که روند به روز رسانی نرم افزار اختصاصی هوم پاد، به صورت خودکار است و کاربران کافی است با آپدیت آیفون، به صورت خودکار نرم افزار و فریم ویر جدید هوم پاد را روی دستگاه خود نصب کنند.

لازم به یادآوری است که آی او اس 11.4 برای آیفون، آیپد و آیپاد تاچ ارائه شده است و کاربران تمامی این دستگاه‌ها می‌توانند از طریق اپلیکیشن Home تنظیمات هوم پاد و تغییر زبان مربوط به آن را انجام دهند.

اپل همچنین اعلام کرده که فرایند تغییر زبان از انگلیسی آمریکایی به زبان‌های دیگر،لزوماً با تغییرات بسیار زیادی همراه نیست و کاربران با استفاده از آن می‌توانند با همان روند سابق از اسپیکر هوشمند هود استفاده کنند.

در این میان کنفرانس جهانی توسعه دهندگان نزدیک است و به همین دلیل برخی از توسعه دهندگان پیش بینی کرده‌اند که در جریان این رویداد، اپل از زبان‌های بیشتری برای دستیار هوشمند سیری پشتیبانی کند. به طور معمول شرکت‌های مختلف نظیر اپل با توجه به تعداد گویشوران زبان‌ها، لیست زبان‌های پشتیبانی شده در سرویس‌های خود را کامل می‌کنند. به همین دلیل این شرکت‌ها معمولاً از زبان انگلیسی و چینی زودتر از دیگر زبان‌ها پشتیبانی می‌کنند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420