لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پگاترون تولید مک بوک‌های مبتنی بر پردازنده‌های ARM را شروع کرد

پگاترون تولید مک بوک‌های مبتنی بر پردازنده‌های ARM را شروع کرد

 بر اساس گزارش‌های منتشر شده، پروژه Star در شرکت اپل به نتیجه رسیده است و کارخانه پگاترون فرایند تولید انبوه مک بوک‌های مبتنی بر پردازنده ARM را شروع کرده است.

طبق گزارش جدید خبرگزاری تایوانی DigiTimes کارخانه پگاترون، پروژه‌های دیگر خود را از همین‌الان کنار گذاشته است و به‌جای آن روی تولید محصولاتی که در پروژه Star شرکت اپل توسعه داده شده بودند تمرکز کرده است. بر اساس این گزارش، برخی از مدل‌های مک بوک‌ها در آینده نزدیک قرار است با پردازنده‌های کم مصرف و با شماره سری N84 تولید و عرضه شوند.

بر همین اساس، به نظر می‌رسد که پروژه توسعه محصولات مبتنی بر پردازنده‌های ARM در اپل به پایان رسیده است و کوپرتینونشین‌ها از همین حالا سفارش‌های مربوط به تولید انبوه محصولات سری N84 که در حقیقت همان مک بوک‌های مبتنی بر پردازنده‌های کم مصرف هستند را به کارخانه پگاترون داده است.

اپل 50 درصد سفارش‌های تولید انبوه این محصولات را در سه ماهه ابتدایی سال جاری میلادی به پگاترون داده است و بر اساس پیش بینی‌ها، پگاترون این محصولات را تا فصل سوم مالی 2018 آماده عرضه به بازار خواهد کرد. DigiTimes ادعا کرده که این اطلاعات را از طریق یکی از منابع ناشناس خود در کارخانه پگاترون به دست آورده است و اپل تصمیم دارد تا این محصولات را در فصل اوج خرید کامپیوترها به بازار عرضه کند.

بر اساس گزارش‌های پیشین شرکت اپل تصمیم دارد تا در سال جدید با تولید محصولات ارزان قیمت‌تر، میزان توجه بیشتری از کاربران و خریداران را به خود جلب کند. این مسئله بارها توسط بسیاری از تحلیل گران نظیر مینگ چی کو تائید شده بود. علاوه بر این، معرفی آیپد نسل ششم با برچسب قیمت ارزان‌تر و باقابلیت‌های مشابه با آیپد پرو در جریان کنفرانس هفتم فروردین 1397 باعث شد تا بسیاری از افراد در مورد به حقیقت پیوستن این پیش بینی‌ها امیدوارتر شوند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420