لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل اپلیکیشن WWDC را به روز رسانی کرد

اپل اپلیکیشن WWDC را به روز رسانی کرد

 تنها چند روز تا شروع کنفرانس جهانی توسعه دهندگان امسال باقی مانده است و حالا شرکت اپل اقدام به آپدیت اپلیکیشن WWDC برای آی او اس کرده است.

کنفرانس جهانی توسعه دهندگان امسال یا همان WWDC 2018 از روز دوشنبه برگزار می‌شود و اپل قرار است طی آن از محصولات نرم افزاری و سخت افزاری جدید خود رونمایی کند. در میان این محصولات، احتمالاً در کنار آی او اس 12 و مک او اس 10.14، نسخه جدید آیفون اس ای با عنوان iPhone SE 2018 نیز رونمایی می‌شود.

بر همین اساس، اپل طبق رسم هر ساله خود تنها چند روز باقی مانده به شروع این کنفرانس مهم، اپلیکیشن WWDC را به روز رسانی کرده است. این اپلیکیشن هر ساله در طول مراسم، اتفاقات مهم روز اول و ورک شاپ‌هایی که اپل در روز دوم برگزار می‌کند را به تمام کاربران نشان می‌دهد. کاربران با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانند تمامی اطلاعات مربوط به کنفرانس جهانی توسعه دهندگان را دریافت کنند.

علاوه بر این، اپلیکیشن WWDC به عنوان یک مرجع و راهنمای برای شرکت کنندگان این کنفرانس کار می‌کند و توسعه دهندگانی که در این مراسم حضور یافته‌اند می‌توانند تمامی اطلاعات مورد نیاز خود را برای این مراسم دریافت کنند. مهم‌ترین دسته بندی ارائه شده در این اپلیکیشن، شامل ویدیوها، جلسه‌ها و لابراتوارها می‌شود که شرکت کنندگان می‌توانند با استفاده از آن روند آسان‌تری را برای تصمیم گیری و انتخاب جلسه‌هایدر حال برگزاری را طی کنند.

کاربرانی که در این مراسم شرکت نکرده‌اند نیز می‌توانند رویداد روز اول این کنفرانس را از طریق نسخه اپل تی وی این اپلیکیشن و همچنین وب سایت رسمی شرکت اپل به صورت زنده مشاهده کنند.گفتنی است که کاربران اپل تی وی نسل چهارم و 4K از همین حالا می‌توانند این اپلیکیشن را دریافت کرده و در روز دوشنبه هفته آینده مراسم روز اول این کنفرانس را مشاهده کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373