لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل از پیچ‌های ارزان قیمت در پایه آیمک پرو استفاده کرده است

اپل از پیچ‌های ارزان قیمت در پایه آیمک پرو استفاده کرده است

 Quinn Nelson از یوتیوبرهای معروف به تازگی یکی از مهم‌ترین لوازم جانبی آیمک پرو را مورد بررسی قرار داده است و طی آن مشخص شده است که اپل در تولید این محصول از پیچ‌های بی‌کیفیت و ارزان قیمت استفاده کرده است.

در بسته بندی VESA Mount Adapter Kit مخصوص آیمک پرو که با قیمت 79 دلار توسط اپل تولید و عرضه شده است، پیچ‌های نامرغوبی تعبیه شده است که باعث آسیب دیدن بدنه آیمک پرو می‌شود. این پیچ‌ها قرار است پایه را به آیمک پرو متصل کند.

Quinn Nelson در ویدیوی خود توضیح می‌دهد که پس از نصب VESA Mount Adapter تصمیم به نصب دوباره پایه اصلی روی آیمک پرو می‌گیرد که به دلیل استفاده از پیچ‌های نامرغوب باعث خرابی پایه آیمک پرو می‌شود. وی در نهایت این مسئله را با اپل استور در میان می‌گذارد و شرکت اپل تصمیم می‌گیرد تا پایه نگه دارند و پنل پشتی آیمک پرو را برای او عوض کند.

به طور کل آیمک پروها دستگاه‌های گران قیمتی هستند که قیمت پایه آن‌ها از 5000 دلار شروع می‌شود. همین مسئله باعث می‌شود تا سطح توقع مشتریان این محصول، در مورد قطعات به کار رفته برای تولید آن افزایش پیدا کند. در حقیقت کاربرانی که حاضر هستند بابت یک کامپیوتر ورک استیشن حداقل 5000 دلار پول پرداخت کنند، توقع دارند تا دستگاهشان از بهترین و با کیفیت‌ترین قطعات ممکن تولید شده باشد. اپل البته خدمات پس از فروش مخصوص را به Nelson ارائه داده است؛ اما هنوز معلوم نیست که کاربران دیگری که با این مشکل مواجه می‌شوند نیز از این خدمات بهره‌مند خواهند شد یا آن‌ها باید برای تعمیر دستگاه خود هزینه اضافه بپردازند.

این در حالی است که با یک بار باز شدن پیچ‌های پایه نگه دارنده آیمک، ممک است طراحی کلی دستگاه به هم بریزد. بدتر از همه اینکه اگر پایه آیمک پرو بابت این پیچ‌ها دچار مشکل شود، ممکن است دستگاه به یک‌باره از روی آن رها شود و آیمک پرو با آسیب‌های جدی‌تری مواجه شود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420