لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کاربران آیفون ایکس از شکست دوربین شکایت دارند

کاربران آیفون ایکس از شکست دوربین  شکایت دارند

برخی از کاربران آیفون ایکس به تازگی گزارش‌هایی مبنی بر شکستگی و ایجاد خط و خش در بخش لنز تلفن هوشمند خود را داده‌اند.

بر اساس این گزارش‌ها، کاربران اعلام کرده‌اند که این مشکل به طوری عجیب در لنز آیفون ایکس ایجاد می‌شود. وجود شکستگی و خرابی لنز آیفون ایکس لزوماً به دلیل افتادن دستگاه از ارتفاع بالا نیست و حتی با قرار دادن دستگاه در سطوح ناصاف نیز لنز آیفون شکست می‌شود.

این مشکل زمانی دردسرسازتر می‌شود که اپل به عنوان تولید کننده این تلفن هوشمند، هیچ تمهیداتی برای آن در نظر نگرفته است و خدمات شکستگی لنز را در چارچوب گارانتی بین‌المللی خود ارائه نمی‌دهد. این گزارش اولین بار توسط وب سایت 9to5mac منتشر شده است که طی آن مشخص شده که شرکت اپل، مراقبت از لنز آیفون ایکس را به طور کامل در اختیار کاربران گذاشته است. بر همین اساس اپل از مشتریانی که با این مشکل مواجه می‌شوند، مبلغ 99 دلار برای تعویض لنز آیفون ایکس دریافت می‌کند.

همین مسئله باعث شده تا بسیاری از تحلیلگران و وب سایت‌های مختلف، به کاربران توصیه کنند تا پیش از شروع به استفاده از محافظ لنز دوربین آیفون ایکس استفاده کنند.

طراحی منحصر به فرد و چیدمان غیرعادی دوربین آیفون ایکس که امروزه با تقلید سازندگان تلفن‌های اندرویدی به تعریفی خاص از اسمارت فون های جدید تبدیل شده، باعث دردسرهای بسیاری برای کاربران شده است. این طراحی باعث می‌شود تا آیفون ایکس در زمان استفاده بدون از محافظ، روی میز تعادل کامل نداشته باشد.

از طرف دیگر، همین مشکل عدم تعادل باعث می‌شود تا احتمال ورود فشار به لنز دوربین افزایش پیدا کند و در استفاده طولانی مدت به شیشه لنز دستگاه آسیب بزند. اپل هنوز برای محافظت هر چه بیشتر از لنز آیفون و پنل پشتی این تلفن هوشمند، راهنمایی‌های خاصی ارائه نداده است. با این حال، کاربران این محصول باید از ابزارهای مختلف برای محافظت دستگاه خود بهره ببرند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373