لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیمک پروهای ریفربیشد با 15 درصد قیمت پایین‌تر به فروش می‌رسد

آیمک پروهای ریفربیشد با 15 درصد قیمت پایین‌تر به فروش می‌رسد

شرکت اپل به تازگی تصمیم گرفته تا مدل‌های ریفربیشد آیمک پرو را به صورت رسمی در آمریکا و کانادا به فروش برساند.

این محصولات با پردازنده‌های 8، 10 و 18 هسته‌ای سری زئون شرکت اینتل ارائه می‌شوند که با 15 درصد قیمت پایین‌تر برای فروش از طریق فروشگاه آنلاین و رسمی اپل آماده شده‌اند. قیمت پایه این محصولات از 4249 دلار شروع شده و تا 8159 متغیر خواهد بود.

اقدام جدید شرکت اپل برای به فروش رساندن آیمک پروهای ریفربیشد نشان از آن دارد که این محصول در آینده نزدیک ممکن است در بازار جهانی نیز آماده فروش شود. بر همین اساس می‌توان پیش بینی کرد که آیمک‌های ریفربیشد در آینده‌ای نزدیک در ایران نیز آماده خرید باشند.

همان‌طور که بارها در تعریف محصولات ریفربیشد توضیح داده شده، این محصولات لزوماً دسته دوم یا خراب به حساب نمی‌آیند، بلکه دستگاه‌های ریفربیشد در فرایند تولید و کنترل کیفیت با مشکلات خاصی مواجه شده‌اند و اپل به عنوان شرکت تولید کننده، آن‌ها را به کارخانه مرجوع کرده است. این محصولات پس از رفع مشکلات مشخص برای بار دیگر به چرخه فروش بازگشته‌اند و با برچسب قیمت پایین‌تر در اختیار کاربران قرار می‌گیرند.

کمپانی اپل به عنوان منبع رسمی ارائه دهنده این محصولات نیز برای اطمینان دادن به کاربران دستگاه‌های ریفربیشد شده، این محصولات را با توجه به برخی از ضوابط، ضمانت می‌کند تا کاربران برای خرید آن‌ها تگرانی نداشته باشند.

شرکت اپل اعلام کرده که این محصولات پس از رفع عیب‌های موجود، دوباره مورد تست و کنترل کیفیت قرار گرفته‌اند و در نهایت دوباره در جعبه‌های جدید بسته بندی شده‌اند. در این میان، اپل اعلام کرده که تمامی لوازم جانبی مورد نیاز در این محصولات قرار گرفته است و کاربرانی که آیمک پرو ریفربیشد را خریداری می‌کنند، باید تمامی لوازم جانبی آن نظیر مجیک ماوس، مجیک کیبورد و کابل برق اختصاصی آن را در اختیار داشته باشند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420