لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تلاش اپل برای طراحی جدید لولای مک بوک‌ها

تلاش اپل برای طراحی جدید لولای مک بوک‌ها

سازمان ثبت اختراع اروپا به تازگی از اطلاعات مربوط به یک پتنت جدید از اپل پرده برداشته که طی آن مشخص شده است که اپل در تلاش است تا طراحی لولای مک بوک‌ها را تغییر دهد.

اپل در این پتنت که در سال 2013 به ثبت رسیده توضیح داده است که در تلاش است تا لولای مک بوک‌ها را کاربردی‌تر و انعطاف پذیر تر طراحی کند. این اطلاعات توسط وب سایت Patently Apple منتشر شده است که طی آن مشخص شده که اپل تصمیم دارد تا لولاهای جدید را با عنوان «لولاهای زنده» یا “Living Hinge.” به دنیا معرفی کند.

از بررسی اطلاعات منتشر شده در این پتنت، مشخص شده که اپل تصمیم دارد تا لولاهای مک بوک را شبیه به آنچه تا پیش از این، مایکروسافت در تولید سرفیس بوک‌ها به کار برده بود، طراحی کند. مایکروسافت در سال 2015 از لپ تاپ اختصاصی خود با عنوان سرفیس بوک رونمایی کرد که در آن، لولاهایی مجهز به مگنت تعبیه شده بود که قادر به تغییر حالت دستگاه در زوایای مختلف بودند.

البته گفتنی است که بسیاری از تحلیل گران در زمان معرفی سرفیس بوک بسیاری از تحلیلگران از لولاهای به کار رفته در آن ایراد گرفته بودند و آن را بخشی از طراحی ناقص سرفیس بوک عنوان کرده بودند. لولای سرفیس بوک به گونه‌ای ساخته شده که زاویه باز شدن دستگاه را محدود می‌کند و در عین حال در هنگام بسته شدن کامل دستگاه، فضای خالی قابل توجهی را ایجاد می‌کند که در نهایت باعث افزایش ضخامت دستگاه می‌شود.

گفتنی است که اپل احتمالاً تصمیم دارد تا با طراحی این لولاها، امکان جدا شدن نمایشگر از بخش کیبورد را به مک بوک‌ها بیاورد. بر همین اساس، پیش بینی می‌شود که این طراحی تنها در برخی از سری‌های مک بوک پروها ارائه شود. لازم به یادآوری است که در صورت تصمیم اپل برای انجام چنین کاری، بسیاری از قطعات سخت افزاری حیاطی برای کارکرد مک بوک پروها باید در قسمت پشتی نمایشگر قرار بگیرند تا مک بوک پرو بتواند همانند یک تبلت به کار خود ادامه دهد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420