لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

هر آنچه باید از تی وی او اس 12 انتظار داشت

هر آنچه باید از تی وی او اس 12 انتظار داشت

کنفرانس جهانی توسعه دهندگان امسال تا یک هفته دیگر برگزار می‌شود و در جریان این رویداد قرار است تی وی او اس 12 در کنار آی او اس 12، مک او اس 10.14 و واچ او اس 5 معرفی شود.

تی وی او اس 12 بدون شک قابلیت‌های بیشتری را به اپل تی وی خواهد آورد و کاربرد این ست تاپ باکس دیجیتالی را افزایش خواهد داد. اپل از سال گذشته، تمرکز ویژه‌ای روی توسعه اپل تی وی و محتویات ارائه شده برای آن کرده است و حتی سرمایه گذاری‌هایی در زمینه تولید محتوای اختصاصی برای این محصول کرده است.

توجه اپل باعث شده تا بسیاری از تحلیلگران بر این باور باشند که این کمپانی در روند توسعه تی وی او اس 12 نیز امکانات بیشتری را به اپل تی وی میاورد. در ادامه به برخی از قابلیت‌های احتمالی ارائه شده در تی وی او اس 12 اشاره خواهیم کرد.

1.پشتیبانی از Dolby Atmos: بسیاری از کاربران و توسعه دهندگان ادعا می‌کنند که زمان آن رسیده است که اپل پشتیبانی از تکنولوژی‌های جدید صوتی را به اپل تی وی بیاورد. بر همین اساس پیش بینی می‌شود تا اپل در تی وی او اس 12 این امکان را به کاربران ارائه دهد.
2.قابلیت تصویر در تصویر: بسیاری از کاربران اپل تی وی، خواهان ارائه قابلیت تصویر در تصویر در این ست تاپ باکس دیجیتالی هستند. این قابلیت تا پیش از این نیز در برخی از تلویزیون‌ها وجود داشته است و کاربران با استفاده از آن می‌توانند امکان مشاهده چند تصویر به صورت هم‌زمان را تجربه کنند.
3.سافاری: یکی از مهم‌ترین نقص‌های اپل تی وی در عدم وجود مرورگر اینترنتی خلاصه می‌شود. کاربران با استفاده از مرورگر اینترنتی سافاری می‌توانند به وب گردی از روی تلویزیون خود بپردازند و حتی محتوای ویدیویی وب سایت‌های مختلف را با آن مشاهده کنند.
4.اسکرین سیورهای متفرقه: بدون شک اسکرین سیورهای ارائه شده در اپل تی وی بسیار زیبا و منحصر به فرد هستند. با این حال کاربران اپل تی وی ممکن است بتوانند در نسخه جدید تی وی او اس اسکرین سیورهای اختصاصی خود را روی دستگاه تنظیم کنند.
5.دسترسی به tvOS App Store از طریق کامپیوتر: کاربران اپل تی وی خواستار ارائه امکانی برای دسترسی به اپ استور مخصوص این ست تاپ باکس دیجیتالی از کامپیوتر هستند. این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد تا از کامپیوتر محتوای مختلف را خریداری کنند و در زمانی مناسب آن را در تی وی او اس مشاهده کنند
6.پشتیبانی هم زمان از چند کاربر: اپل تی وی امروزه تنها با یک اپل آیدی کار می‌کند. این در حالی است که بسیاری از کاربران اپل تی وی را در محیط عمومی خانه مثل پذیرایی خود استفاده می‌کنند. ارائه قابلیت پشتیبانی از چند کاربر، اجازه می‌دهد تا هر یک از اعضای خانه بتوانند محتوای خود را مشاهده کنند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373