لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

هر آنچه باید از مک او اس 10.14 انتظار داشت

هر آنچه باید از مک او اس 10.14 انتظار داشت

 طبق رسم هر ساله، اپل تصمیم دارد تا در جریان کنفرانس جهانی توسعه دهندگان از نسخه جدید سیستم عامل‌های خود رونمایی کند که مک او اس 10.14 نیز یکی از همین موارد است.

در این میان، مک او اس 10.14 یکی از مهم‌ترین مواردی است که قرار است در WWDC 2018 که هفته آینده برگزار می‌شود، از طرف اپل معرفی شود. این سیستم عامل قرار است قابلیت‌های جدیدی را به مک بوک‌ها و آیمک‌ها بیاورد و کاربران خواهند توانست با استفاده از آن تجربه بهتری از محیط دسکتاپ داشته باشند.

همین مسئله باعث شده تا بسیاری از تحلیلگران از همین حالا لیستی از انتظاراتی که از مک او اس 10.14 می‌رود را مطرح کنند. در ادامه این مطلب، مهم‌ترین مواردی که در این لیست آمده است را بررسی خواهیم کرد:

  • 1.طراحی یکپارچه‌تر با آی او اس: پیش از این شایعاتی در مورد تلاش اپل برای ارائه امکان اجرای اپلیکیشن‌های آی او اس، در مک او اس منتشر شده بود. البته این شایعات ماه گذشته توسط تیم کوک رد شدند؛ با این حال احتمال اینکه اپل رابط کاربری مک او اس را شبیه به آی او اس توسعه دهد، مسئله‌ای دور از ذهن نخواهد بود.
  • 2.هوم کیت: کاربران اکوسیستم شرکت اپل از همین حالا از طریق دستگاه‌های مبتنی بر آی او اس قادر به کنترل تجهیزات هوشمند سازی خانه هستند. این در حالی است کامپیوترهای مک، تا به امروز امکانات مشابه آیفون‌ها و آیپدها در این زمینه را نداشته‌اند. انتظار می‌رود تا اپل در جریان کنفرانس WWDC 2018 و معرفی مک او اس 10.14 امکان کنترل تجهیزات مبتنی بر هوم کیت را به کامپیوترهای مک بیاورد.
  • 3.طراحی جدید نوار منو: اپل می‌تواند با معرفی مک او اس 10.14 طراحی کلی نوار منو را تغییر دهد. البته باید به یاد داشت که طراحی نوار منو، همین حالا نیز بسیار زیبا و کاربردی است. اما کاربران خواستار امکان شخصی سازی هر چه بیشتر این نوار هستند.
  • 4.بهبود قابلیت Split-Screen: قابلیت Split-Screen از همین حالا کاربرد بسیار مناسبی دارد. با این حال روند استفاده از آن نسبت به دیگر سیستم عامل‌ها دشوار است. کاربران دستگاه‌های مک برای قرار دادن یک پنجره در گوشه نمایشگر حتماً باید از دکمه سبز رنگ ماکزیمایز استفاده کنند. علاوه بر این، در حین استفاده از این قابلیت حتماً باید یک پنجره دیگر را نیز در طرف دیگر باز کرد. این در حالی است که کاربران ویندوز مدت‌ها است که امکان استفاده هر چه بهتر از قابلیت Split-Screen را دارند.
  • 5.بهبود فایل سیستم‌ها: اپل در معرفی مک او اس 10.13 در جریان WWDC 2017 از فایل سیستم جدید نیز رونمایی کرد. با این وجود، مهم‌ترین مشکل APFS عدم پشتیبانی از فیوژن درایوها بوده است. پیش بینی می‌شود تا اپل در معرفی مک او اس 10.14 این محدودیت را از بین ببرد. لازم به یاد آوری است که کریگ فدریگی، مدیر بخش نرم افزار اپل نیز به تازگی اعلام کرده که این محدودیت به زودی برداشته خواهد شد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420