لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

سیری در آینده به تماس‌های تلفنی را پاسخ خواهد داد

سیری در آینده به تماس‌های تلفنی را پاسخ خواهد داد

 اطلاعات جدیدی از یک پتنت ثبت شده توسط اپل منتشر شده است که طی آن مشخص شده که این شرکت تصمیم دارد تا از سیری به عنوان یک منشی شخصی برای پاسخ دادن به تماس‌های تلفنی استفاده کند.

اطلاعات مربوط به این پتنت توسط وب سایت AppleInsider منتشر شده است که طی آن مشخص شده که اپل تصمیم دارد تا قابلیت‌های دستیار هوشمند سیری را در آینده نزدیک گسترش دهد. بر اساس این پتنت، سیری می‌تواند وضعیت تلفن هوشمند کاربر را تشخیص دهد. زمانی که کاربر دستگاه خود را روی حالت Do Not Disturb تنظیم می‌کند، سیری به صورت خودکار فعال شده و به تماس‌های تلفنی دریافتی پاسخ می‌دهد.

در این پتنت، همچنین تصویری از پنل یک اتومبیل نیز قرار گرفته است که اپل از طریق آن می‌تواند آیفون را بین اپلیکیشن اپل مپس و پاسخ به تماس‌ها سوئیچ کند. سیری می‌تواند در طول تماس‌های صوتی قرارهای ملاقات و زمان آن را تشخیص دهد و بر اساس آن اپل مپس را برای رسیدن به مقصد مورد نظر آماده کند.

اپل از همین حالا با توسعه آی او اس 11 پاسخ‌های محدودی را برای دستیار هوشمند سیری در نظر گرفته است که کاربران با استفاده از آن می‌تواند به صورت محدود به کاربران پاسخ دهند؛ اما با انتشار اطلاعات فوق، معلوم شده که اپل در تلاش است تا قابلیت‌های سیری را افزایش دهد.

از طرفی شرکت گوگل، در جریان کنفرانس I/O 2018 از قابلیت جدید گوگل اسیستنت رونمایی کرد که طی آن این دستیار دیجیتالی می‌توانست به صورت خودکار تماس‌های تلفنی برقرار کند و برای کاربر خود وقت ملاقات بگیرد. همین مسئله باعث شده تا اپل نیز به عنوان یکی از رقیب‌های گوگل، تصمیم به توسعه هر چه بهتر سیری برای انجام کارهای مشابه بگیرد.

گفتنی است که این پتنت در سال 2016 به ثبت رسیده است و به تازگی اطلاعات مربوط به آن فاش شده است. بر همین اساس، می‌توان پیش بینی کرد که اپل در جریان WWDC 2018 که در هفته آینده برگزار می‌شود از قابلیت مشابه برای سیری رونمایی کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420