لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

فیل شیلر: اپل با Valve در زمینه توسعه Steam Link برای آی او اس همکاری می‌کند

فیل شیلر: اپل با Valve در زمینه توسعه Steam Link برای آی او اس همکاری می‌کند

 چند روز پیش خبرهایی مبنی بر اقدام اپل برای حذف اپلیکیشن Steam Link از اپ استور منتشر شد. اما حالا، فیل شیلر، مدیر بخش بازاریابی جهانی اپل در مورد این مسئله توضیح داده است و اعلام کرده که اپل در زمینه توسعه محصولات باکیفیت‌تر برای گیمرها با شرکت Valve همکاری می‌کند.

یکی از کاربران شبکه اجتماعی Reddit به‌تازگی با فیل شیلر درباره این مسئله نامه نگاری کرده است. شیلر در پاسخ ایمیل او، اعلام کرده که اپل عمیقاً به گیمرها و ارائه بازی‌های فوق‌العاده به آن‌ها اهمیت می‌دهد. شیلر در ادامه اعلام کرده که اپل تصمیم دارد تا در آینده با شرکت Valve در زمینه ارائه بازی‌های مختلف در اپ استور مخصوص آی او اس و اپل تی وی همکاری کند.

شیلر همچنین به مسئله حذف اپلیکیشن Stream Link از اپ استور اشاره کرده است و اعلام کرده که این نرم افزار، برخی از دستورالعمل‌های مربوط به توسعه دهندگان آی او اس را رعایت نکرده است و به همین دلیل اپل آن را به صورت موقت از اپ استور حذف کرده است.

بر اساس ادعای مدیر بخش بازاریابی جهانی اپل، اپلیکیشن Stream Link در برخی از کدها و محتوای خود، قوانین اپ استور را نقض کرده است و به همین دلیل از اپ استور حذف شده است. با این حال اپل در تلاش است تا در آینده نزدیک، امکان استریم بازی‌ها و حتی اجرای برخی از آن‌ها را به دستگاه‌های همراه خود بیاورد.

به همین دلیل می‌توان مطمئن بود که اپل در آینده نزدیک، با رایزنی هر جه بیشتر با Valve امکانات بیشتری را برای گیمرهای وابسته به اکوسیستم اختصاصی خود ارائه کند. اجرای بازی‌های کامپیوتری از جمله مواردی است که اپل در چند سال گذشته برای آن‌ها اهمیت ویژه‌ای قائل شده است و بر همین اساس این کمپانی تصمیم دارد تا با همکاری دیگر شرکت‌های فعال در زمینه تولید بازی‌های کامپیوتری، گوی رقابت را از مایکروسافت برباید.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420