لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آی او اس 12 احتمالاً قابلیت باز کردن قفل در اتاق‌های هتل را خواهد داشت

آی او اس 12 احتمالاً قابلیت باز کردن قفل در اتاق‌های هتل را خواهد داشت

تنها چند روز تا برگزاری کنفرانس جهانی توسعه دهندگان امسال باقی مانده است و قرار است در جریان این رویداد از آی او اس 12 در کنار دیگر محصولات نرم افزاری و سخت افزاری رونمایی شود. همین مسئله باعث شده تا حدس و گمان‌ها و شایعات در مورد مواردی که قرار است در جریان این رویداد معرفی شوند افزایش یابد.

بر اساس یکی از همین شایعات، شرکت اپل احتمالاً قابلیت‌های سیستم ارتباطی NFC را در آی او اس 12 افزایش خواهد داد. NFC از سال 2014 و در کنار آیفون 6 و آیفون 6 پلاس به محصولات شرکت اپل راه یافت. اپل در طول دو سال گذشته از این سیستم ارتباطی تنها برای سرویس پرداخت خود با عنوان Apple Pay استفاده کرده است.

البته اپل از زمان عرضه آی او اس 11 در سال گذشته، CoreNFC framework را به آیفون‌ها آورد که از طریق آن کاربران می‌توانند از تگ‌های RFID برای انجام کارها و تغییرات مختلف استفاده کنند.در این میان، بسیاری از مکان‌های عمومی از تگ‌های RFID برای ارائه قابلیت‌های مختلف به کاربران استفاده کرده‌اند.

اما حالا به نظر می‌رسد که اپل تصمیم دارد تا امسال و در توسعه آی او اس 12 سیاست‌های خود در مورد سیستم ارتباطی NFC را تغییر دهد و از این پس امکانات بیشتری را از طریق آن به کاربران آیفون‌ها ارائه دهد.

در این میان بسیاری از هتل‌ها که از سیستم‌های هوشمند نوین استفاده می‌کنند، به دلیل وجود برخی از محدودیت‌های اعمال شده در استفاده از NFC آیفون‌ها از فناوری بلوتوث برای ارائه قابلیت باز کردن در اتاق‌ها از طریق تلفن‌های هوشمند استفاده می‌کنند. این در حالی است که بسیاری از تحلیلگران بر این باور هستند که اپل با توسعه آی او اس 12 امکانات بیشتری را به توسعه دهندگان و کاربران در زمینه استفاده از سیستم ارتباطی NFC را خواهد داد.

به همین دلیل پیش بینی می‌شود تا آیفون‌های شرکت اپل به لطف آی او اس 12 بتوانند در اتاق‌های هتل را به صورت کاملاً ایمن باز کنند. گفتنی است که این قابلیت می‌تواند در آینده نزدیک برای سیستم‌های امنیتی خانه‌های هوشمند نیز مورد استفاده قرار گیرد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373